Jornada Setmana de l'administració oberta

L'Administració General de l'Estat està promovent l'organització de la Setmana de l'Administració Oberta. Amb aquest objectiu, la Subdelegació del Govern d'Alacant va a dur a terme unes jornades de portes obertes durant el dia 7 de maig, amb una durada prevista de 2 hores, en les quals es pretén donar a conèixer el servei públic que presta una Subdelegació del Govern.

Per tot açò, si eres alumnat deº 4 curs del Grau de Dret, del Grau de GAP o dels programes d'estudi simultani de DADE i DECRIM i estàs interessat a participar en aquesta Jornada, has de sol·licitar-ho completant el següent formulari abans del 27 d'abril:

Formulari d'Inscripció

El nombre de places està limitat per titulacions, segons la següent distribució:

TITULACIÓ PLACES
DRET 4
GAP 8
DADE 4
DECRIM 4

En el cas de rebre més sol·licituds que places oferides, s'atendran per rigorós ordre de recepció de la sol·licitud.

Una vegada finalitzat el termini, es publicarà en aquesta pàgina web el llistat de l'alumnat admès.