• Facultat de Dret

Temaris de la prova d'aptitud prèvia a l'homologació de títols estrangers

Aclariments per a tots els temaris:

• Per a obtenir l'acreditació que exigeix el Ministeri cal aprovar, en una o més convocatòries, totes les matèries que la resolució ministerial indica a cadascun/a.
  • És convenient consultar periòdicament aquesta pàgina per si es produeixen actualitzacions sobre la metodologia de l'examen o els temaris de les proves.
  • Tant en la bibliografia com en els textos legals han de consultar-se les últimes edicions.
  • Si es produeixen durant el curs reformes legals que afecten al temari, es consideren matèria d'examen encara que no figure encara cap comentari a les mateixes en els manuals.