Clinica Juridica de la Universitat d'Alacant

La Clínica Jurídica-Penitenciaria té per objecte potenciar el coneixement i la formació dels alumnes d'aquesta Facultat en l'àmbit penitenciari sota la tutela de la professora Carmen Juanatey Daurat. Es tracta d'un projecte marc vinculat a la Clínica Jurídica de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant.

L'alumnat que s'incorpore a aquesta iniciativa rebrà la formació específica necessària, es reunirà amb reclusos dels centres penitenciaris de la província i, sota la supervisió del professorat, tractarà de formular solucions a les qüestions plantejades pels interns.

Requisits d'accés

Per a formar part de la Clínica Jurídica-Penitenciaria, l'alumnat haurà d'estar matriculat en el Grau de Dret o Criminologia durant l'actual curs acadèmic en l'assignatura de Dret Penitenciari, o haver-la superat anteriorment.

Places oferides

Per a aquest curs acadèmic 2017-2018 s'ofereixen 9 places.

Procediment de sol·licitud

Els interessats poden sol.licitar pràctiques en la Clínica Jurídica-Penitenciaria segons el procedimien establit en l' Oficina de Práctiques

Reconeixement acadèmic

La labor realitzada en el si de la Clínica Penitenciària podrà ser reconeguda per l'assignatura de Pràctiques Externes (6 crèdits).

Qualificada l'activitat, se sol·licita el reconeixement a través d'UACloud .

Normativa

REGLAMENTO DE FUNCIONAMIENTO DE LA CLÍNICA JURÍDICA DE LA UNIVERSIDAD DE ALICANTE