Horaris del grau en Criminologia

CURS 2018-19

NOVETAT: És important que et matricules en Campus Virtual en el dia i hora assignat.

¿Amb quin criteri s'assignen les places a un grup o un altre?
La distribució de les cites de matrícula per als alumnes de primer s'ha realitzat segons l'ordre de la nota d'accés a l'estudi obtinguda en preinscripció. Per tant, els alumnes amb millors notes d'accés tenen la cita de matrícula a l'inici del procés i  podrà triar el grup. Una vegada que els grups es troben complets,  només es podrà triar aquells grups que tinguen places vacants. Per als alumnes que continuen la distribució s'ha realitzat atenent al criteri de rendiment acadèmic que s'utilitza per a les beques, referit al curs anterior.

Els horaris són orientatius. Per a una informació més precisa consulta la fitxa de l'assignatura.

CURS
GRUP - TORN
PRIMER

5 - Vesprada