Horari per grups Grau en Dret i ADE - Curs 2017-18

HORARI PER GRUPS

És important que et matricules en Campus Virtual en el dia i hora assignat.

La distribució de les cites de matrícula s'ha realitzat segons l'ordre de la nota d'accés a l'estudi obtinguda en preinscripció, per als alumnes que inicien estudis. Per als alumnes que continuan estudis, la distribució de cites de matrícula s'ha realitzat segons l'ordre de la nota mitjana del teu expedient acadèmic, referit al curs anterior, tenint en compte les qualificacions obtingudes fins a la convocatòria C3 del curs 2015-16. Per tant, l'alumnat amb millors notes d'accés tenen la cita de matrícula a l'inici del procés i podrà triar el grup. Una vegada que els grups es troben complets, només es podrà triar aquells grups que tinguen places vacants.

Els horaris són orientatius. Per a una informació més precisa consulta la fitxa de l'assignatura.

CINQUÈ

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464