itinerari investigacion privada decrim

A partir del curs 2018-19, i amb l'objectiu d'ampliar les eixides professionals dels estudiants, s'ofereix com a novetat la possibilitat que l'alumnat que cinquè curs de DECRIM puga optar per realitzar l'itinerari de Recerca Privada, reconegut pel Ministeri de l'Interior a l'efecte de l'habilitació per a exercir la professió de detectiu privat.

Aquesta formació complementària permetrà als egressats accedir a un àmbit professional apassionant i dinàmic, caracteritzat per la diversitat de matèries que poden ser objecte de recerca: delictes perseguibles a instàncies de part, localització de persones, control de menors, herències, competència deslleial, fugides d'informació en empreses, patents, contraespionatge industrial, fraus, tràfic d'influències, accidents de trànsit, incendis, etc.

Als alumnes que decidisquen triar aquesta opció se'ls reconeixeran tres de les cinc assignatures que conformen l'itinerari: Dret Civil, Dret del Treball i Dret Mercantil. Per a açò caldrà haver superat prèviament les assignatures Dret del Treball I, Dret Civil i Dret de la Persona i Dret Mercantil I en el programa de DECRIM. Per tant, només serà necessari matricular-se i superar les assignatures Mitjans Tecnològics en la Recerca Privada i Deontologia Professional. Més informació

A més, en lloc del Treballe Fi de Grau genèric del Grau en Criminologia, l'alumnat interessat a cursar l'itinerari de Recerca Privada haurà de superar el Treball Fi de Grau específic previst per a aquest itinerari.

L'itinerari es farà constar en l'expedient acadèmic i amb el mateix es podrà sol·licitar l'habilitació de Detectiu Privat al Ministeri de l'Interior.