Horaris per grups del grau en Dret - Curs 2017-18

És important que et matricules en UACLOUD en el dia i hora assignat.

La distribució de les cites de matrícula s'ha realitzat segons l'ordre de la nota d'accés a l'estudi obtinguda en preinscripció, per als alumnes que inicien estudis. Per als alumnes que continuan estudis, la distribució de cites de matrícula s'ha realitzat segons l'ordre de la nota mitjana del teu expedient acadèmic, referit al curs anterior, tenint en compte les qualificacions obtingudes fins a la convocatòria C3 del curs 2016-17. Per tant, l'alumnat amb millors notes d'accés tenen la cita de matrícula a l'inici del procés i podrà triar el grup. Una vegada que els grups es troben complets, només es podrà triar aquells grups que tinguen places vacants.

INFORMACIÓ ESPECÍFICA SOBRE LES ASSIGNATURES DEL DEPARTAMENT DE DRET CIVIL (GRUPS EN CASTELLÀ)

Amb la finalitat de millorar la ràtio alumne/professor, el Departament de Dret Civil ha creat un grup addicional als existents per a l'assignatures:

- 19005 - Introducció al Dret Civil i Dret de la Persona (Primer curs)
- 19011 - Dret d'Obligacions i Contractes (Segundo curse)
- 19017 - Drets Reals i Hipotecari (Segundo Curse)

- El codi de grup addicional és 12 per als grups de matí (amb el mateix horari que els grups 1 i 2) i 45 per als grups de vesprada (amb el mateix horari que els grups 4, 5 i 6)

Horaris i aules dels grups 12 i 45

Els horaris són orientatius. Per a una informació més precisa consulta les fitxes de les assignatures.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464