Informació sobre el grup ARA - Grau en Dret

Els Grups d'Alt Rendiment Acadèmic o grups amb docència en anglès (ARA), pretenen reforçar el potencial dels alumnes més destacats des de l'inici dels seus estudis universitaris oferint part de la docència en anglès, així com una sèrie d'ajudes i suports per a la seua formació.

Pots consultar més informació i característiques del Grup ARA en aquests enllaços:

Informació del Vicerectorat d'Estudis

Fullet informatiu

Els alumnes que vulguen rebre docència en un grup ARA hauran de triar el grup 10 de totes les assignatures en el moment de formalitzar la matrícula. En cas d'existir més sol·licituds de matrícula en el grup ARA que places disponbiles, la selecció d'estudiants es realitzarà tenint en compte l'expedient acadèmic i el coneixement acreditat d'anglès.

La matrícula en el Grup ARA es realitzarà de totes les assignatures que desitge cursar l'estudiant, no sent possible estar matriculat d'assignatures en diferents grups.

Una vegada finalitzat cada període de matrícula, la secretaria administrativa de la Facultat realitzarà comprovacions i corregirà els errors que puga trobar (per exemple, alumnes matriculats en grups no ARA amb algunes assignatures en el grup ARA, en que el seu es canviarà el grup de les assignatures matriculades en el grup ARA als grups amb places vacants).

La Universitat d'Alacant, a través del Centre Superior d'Idiomes, impartirà cursos d'anglès exempts de les corresponents taxes perquè l'alumnat dels grups ARA puga adquirir el nivell de llengua anglesa B2. També organitzarà les proves de nivell corresponents.

Les assignatures que en el curs 2019/2020 s'impartiran en anglès en el denominat grup ARA del Grau en Dret són les següents:

PRIMER CURS

TERCER CURS