• Facultat de Dret
  • Programa internacional de doble Grau en..Alacant - Universidade do Val do Itajaí

Programa internacional de doble Grau en Dret - Universitat d'Alacant - Universidade do Val do Itajaí

UAUNIVALI
FON
univali carrusel

PRESENTACIÓ

Les Facultats de Dret de la Universitat d'Alacant i de la Universidade do Vale do Itajaí (UNIVALI) han subscrit un conveni per a l'establiment d'un programa de doble titulació, que permetrà al alumnat d'ambdues institucions obtenir la titulació corresponent tant en la seua universitat d'origen com en la de destinació. D'aquesta manera, els estudiants del Grau en Dret de la UA podran, a través d'aquest programa, obtenir el títol "Curso de Dereito" per UNIVALI, títol oficial en la República del Brasil, i l'alumnat del Curs de Dereito podrà obtenir el títol de Grau en Dret, títol oficial a Espanya.

INFORMACIÓ

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464