• Facultat de Dret

Informació sobre el procés d'extinció de titulacions i adaptació als graus

1ª ¿Com puc sol·licitar l'adaptació al títol de grau?

Si eres alumne/a de la Facultat de Dret i no has finalitzat els teus estudis d'iplomatura o llicenciatura, pots sol·licitar l'adaptació al grau. Serà necessari que almenys hages superat una assignatura de la diplomatura o llicenciatura.

L'adaptació al grau es pot sol·licitar de l'1 al 12 de juliol de 2019.

Procediment:

1) TERMINI: 1 al 12 de juliol de 2019, sol·licitant l'adaptació mitjançant el formulari de contacta amb nosaltres.

2) Si hagueren més sol·licituds d'adaptació que places, s'assignaran en funció de la nota d'accés a la Universitat.
3) Una vegada admesa la sol·licitud, s'obrirà expedient en el Grau, realitzant els reconeixements entre la titulació extingida i el grau seguint les taules establides.

2º ¿Què he de tenir en compte si sol·licite l'adaptació al títol de grau?

- Si l'adaptació al grau és admesa ja no podràs tornar al pla anterior.

- La normativa de permanència i continuació d'estudis de grau és diferent a la qual afecta als títols a extingir, per la qual cosa et recomanem que la consultes.

3º ¿Com és la normativa que regula aquest procés?

- BOUA: 06/10/2010. Procediment d'extinció de plans d'estudis conduents a l'obtenció de Títols Oficials de Llicenciat/Diplomat.