Informacion adaptacion diplomatura a grau en GAP

Informació per als Diplomats o les Diplomades en Gestió i Administració Pública que estiguen interessats a cursar el Grau en Gestió i Administració Pública.

Si eres diplomat/a en GAP i vols cursar el grau en GAP has de sol·licitar, de l'1 al 15 de juliol de 2016 o del 5 a l'11 de setembre de 2016, l'adaptació en la Secretaria de la Facultat, presentant la instància disponible en aquest enllaç: instància d'adaptació.

També pots presentar la sol·licitud d'adaptació mitjançant la utilitat d'E-Administració de Campus Virtual - UACloud.

Si hi haguera més sol·licituds d'adaptació que places s'assignaran en funció de la nota mitjana de l'expedient de la diplomatura en GAP.

Si obtens plaça, podràs matricular-te del 5 a l'11 de setembre.

Pots consultar les assignatures que tenen adaptació de la diplomatura al grau i les assignatures que has de cursar per a obtenir al grau en el següent enllaç: Taula d'adaptació

Com les assignatures a cursar pertanyen als quatre cursos del grau en GAP, l'horari de classes d'algunes assignatures coincideix. Per a poder cursar simultàniament les assignatures que coincideixen, s'ha de triar a quina assignatura es va a assistir, i sol·licitar la docència semipresencial per adaptació curricular de l'altra assignatura. Pots consultar més informació sobre l'adaptació curricular en la pàgina web: adaptació curricular.

Així mateix, segons el decret 139/2015 de taxes pel qual es fixen les taxes a satisfer per la prestació de serveis acadèmics universitaris, s'haurà d'abonar el 25% dels crèdits adaptats.

Finalment, informar que la normativa sobre permanència i continuació d'estudis de Grau és diferent a la normativa de permanència de Diplomatures i Llicenciatures. Per a poder finalitzar amb èxit el grau en GAP és important que conegues aquesta normativa. La informació està disponible en les pàgines web: