Master universitari en dret de danys

Preinscripció per al curs 2017-2018

(Per a qualsevol aclariment sobre la preinscripció, l'alumnat pot posar-se en contacte amb el Centre de Formació Contínua de la Universitat d'Alacant)

3ª FASE PREINSCRIPCIÓ MÀSTER DRET DE DANYS CURSE 2017-2018 (fins al 10/9/2017)

Llista definitiva d'admesos i exclosos (3ª fase)

SI ESTÀS INTERESSAT EN EL MÀSTER DE DANYS, HI HA PLACES DISPONIBLES.

POTS FORMALITZAR LA TEUA MATRÍCULA A través D'AQUEST FORMULARI.

La II edició del Màster de Danys que tindrà lloc en el curs acadèmic 2017/18 s'impartirà de forma intensiva en 3 mesos, de gener a març (segon quadrimestre) de 2018 de dilluns a divendres de 15 a 21 hores i dissabtes de 9 a 13 hores.

INFORMACIÓ SOBRE LA TITULACIÓ
Accés, perfil d'ingrés, preinscripció, admissió, matrícula condicional, fitxes d'assignatures, pla d'estudis, fullet de titulació

HORARI I EXÀMENS
Horaris, dates d'exàmens

Les classes comencen el 8 de gener i tindran lloc en l'aula DE/1-11P de la Facultat de Dret, de dilluns a divendres i en l'aula A1/1-26P de l'Aulari I, les sessions dels dissabtes, excepte aquelles sessions que requerisquen aula d'informàtica, o bé s'impartisquen en un altre espai. Per a més informació has de consultar la fitxa d'assignatures. Horaris del Màster 2017-18:

NORMATIVA
Matrícula, permanència i continuació d'estudis, treballe fi de màster, reconeixement i transferència de crèdits, avaluació, uns altres

UNA ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÈS
Glossari de termes universitaris, beques, contrasenya en campus virtual, TIU

PERFIL D'INGRÉS

El perfil acadèmic i personal d'ingrés recomanat seria el de persones titulades universitàries i egressades de titulacions de grau/llicenciatura de la branca de Ciències Socials i Jurídiques, amb formació jurídica suficient per a afrontar el contingut del Màster: Dret (titulació preferent), Criminologia, Gestió i Administració Pública, Ciències Polítiques o Relacions Laborals i Recursos Humans.

PREINSCRIPCIÓ, ADMISSIÓ I MATRÍCULA

Per a ser admès/a en el Màster en Dret de Danys és necessari complir el requisit de:

1. Estar en possessió de les titulacions en Dret, Criminologia, Gestió i Administració Pública, Ciències Polítiques o Relacions Laborals i Recursos Humans. En el cas que el nombre de sol·licitants que estiguen en possessió de les titulacions referides fóra inferior al nombre de places oferides, la Comissió Acadèmica del màster podrà valorar l'admissió d'altres sol·licituds de grau.

2. Estar en possessió d'un títol universitari obtingut en una Universitat o Centre d'Ensenyament Superior de països aliens a l'EEES, sense necessitat de l'homologació prèvia dels seus estudis. En aquest supòsit cal tenir en compte:
    1. El títol no homologat requereix un informe tècnic d'equivalència expedit per la Universitat d'Alacant (Centre de Formació Contínua), pel qual s'haurà d'abonar la taxa corresponent.
    2. IMPORTANT: L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ que estiga en possessió el/la interessat/a, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments del màster universitari.

Es pot consultar més informació i realitzar la preinscripció en aquest enllaç: PREINSCRIPCIÓ

El preu aproximat del màster és de 2800 euros en primera matrícula.

No és obligatori matricular-se de totes les assignatures del Màster perquè es pot realitzar la matrícula a temps parcial, amb un mínim de 15,5 crèdits i un màxim de 31, 5 crèdits el primer any.

MATRÍCULA CONDICIONAL EN MÀSTERS UNIVERSITARIS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Si una vegada finalitzats els processos d'accés, admissió i matrícula per a un curs acadèmic queden vacants en algun màster, els responsables del mateix podran admetre i matricular de forma condicional a l'alumnat que ho sol·licite quan reunisca tots els requisits d'admissió i es trobe en aquestes circumstàncies:

1. L'alumnat no disposa del títol que li dóna accés al master, tenint possibilitat d'obtenir-ho com a màxim en la data establida per la Universitat d'Alacant per al tancament d'actes de la Convocatòria Extraordinària de Desembre d'aqueix mateix curs.

2. L'alumnat no disposa de l'acreditació del nivell B1 en Llengua Estrangera, en els casos en què així s'exigisca per a l'accés, tenint possibilitat d'obtenir-ho abans del 15 desembre del mateix curs acadèmic. La matrícula condicional no comporta pagament de taxa alguna i solament donarà dret a formalitzar la matrícula definitiva en el cas de complir amb el requisit que faltava en els terminis establits a aquest efecte. De no complir-se es procedirà a l'esborrat de l'expedient en UXXI Acadèmic.

Es podrà sol·licitar en la secretaria administrativa de la Facultat de Dret de l'1 al 16 d'octubre de 2017 mitjançant instància dirigida al Vicedegà de Postgrau.

En el cas de les matrícules condicionals, NO es permetrà l'elecció de línia del Treballe Fi de Màster en el primer període de matrícula, únicament serà en el segon període.

RESUMEIXEN PLA D'ESTUDIS

TIPUS DE MATÈRIA

OBLIGATÒRIES

TREBALLE FI DE MÀSTER