Master universitari en dret de danys

Preinscripció per al curs 2019-2020

(Per a qualsevol aclariment sobre la preinscripció, l'alumnat pot posar-se en contacte amb el Centre de Formació Contínua de la Universitat d'Alacant)

INFORMACIÓ SOBRE LA TITULACIÓ
Perfil d'ingrés, preinscripció, admissió i matrícula, guies docents, pla d'estudis, resumeixen pla d'estudis, fullet informatiu, informació sobre el TFM, reconeixement de crèdits

HORARI I EXÀMENS
Horaris, dates d'exàmens

Dates d'exàmens del Màster 2018-19:

Nou horari per al curs 2019-2020:

Les classes es concentraran en el segon semestre i començaran el 10 de febrer de 2020. Tindran lloc en el Seminari de doctorat 1 de la Facultat de Dret. Per a més informació has de consultar la guia docent.

NORMATIVA
Matrícula, permanència i continuació d'estudis, treball fi de màster, reconeixement i transferència de crèdits, avaluació, uns altres

UNA ALTRA INFORMACIÓ D'INTERÈS
Glossari de termes universitaris, beques, contrasenya en campus virtual, TIU

PERFIL D'INGRÉS

El perfil acadèmic i personal d'ingrés recomanat seria el de persones titulades universitàries i egressades de titulacions de grau/llicenciatura de la branca de Ciències Socials i Jurídiques, amb formació jurídica suficient per a afrontar el contingut del Màster: Dret (titulació preferent), Criminologia, Gestió i Administració Pública, Ciències Polítiques o Relacions Laborals i Recursos Humans.

PREINSCRIPCIÓ, ADMISSIÓ I MATRÍCULA

Per a ser admès/a en el Màster en Dret de Danys és necessari complir el requisit de:

1. Estar en possessió de les titulacions en Dret, Criminologia, Gestió i Administració Pública, Ciències Polítiques o Relacions Laborals i Recursos Humans. En el cas que el nombre de sol·licitants que estiguen en possessió de les titulacions referides fóra inferior al nombre de places oferides, la Comissió Acadèmica del màster podrà valorar l'admissió d'altres sol·licituds de grau.
  2. Estar en possessió d'un títol d'educació superior estranger que haja sigut homologat al títol que permet accedir als estudis sol·licitats.
  3. Estar en possessió d'un títol d'educació superior estranger alié a l'EEES no homologat (requereix informe tècnic previ expedit pel Centre de Formació Contínua i s'haurà d'abonar la taxa corresponent a "Estudi d'equivalència de títols estrangers per a l'accés als estudis de màster o doctorat per a titulats estrangers sense títol homologat").

IMPORTANT : l'informe tècnic favorable de l'estudi d'equivalència no implica en cap cas l'homologació del títol estranger ni substitueix a aquesta.

Passos a seguir

El preu aproximat del màster és de 2800 euros en primera matrícula.

No és obligatori matricular-se de totes les assignatures del Màster perquè es pot realitzar la matrícula a temps parcial, amb un mínim de 15,5 crèdits i un màxim de 31, 5 crèdits el primer any.

Es pot consultar més informació i realitzar la preinscipción en aquest enllaç: PREINSCRIPCIÓ

En el cas que el nombre de preinscritos/as supere el de places oferides, la Comissió Acadèmica del Màster procedirà a avaluar les sol·licituds en atenció als següents criteris:

1. Expedient acadèmic en el grau/llicenciatura en Dret: 60% de la valoració final.
  2. Possessió de titulacions de postgrau o cursos d'especialització: 20% de la valoració final.
  3. Perfil o trajectòria professional relacionada amb el Dret de Danys: 10% de la valoració final.
  4. Sol·licitud explicativa de l'aspirant en la qual s'expresse tant la seua motivació per a cursar el Màster com l'ajust de les seues expectatives amb les exigències per a la
    obtenció del mateix: 10% de la valoració final.

RESUM PLA D'ESTUDIS

TIPUS DE MATÈRIA

OBLIGATÒRIES

TREBALL FI DE MÀSTER