Facultat de Dret - Notícies publicades en Setembre, 2011

• Dimecres, 28
  • Nota

PRACTICUM INTERN - Termini d'inscripció en activitats

L'alumnat de DRET i DADE, que s'haja matriculat de les assignatures Practicum I i/o II en la modalitat de practicum intern (grup 1 en Dret i grup 51 en DADE), haurà d'inscriure's en les activitats del Practicum I (màxim 6 crèdits) i/o Practicum II (màxim 9 crèdits) a través del Campus Virtual del 3 al 7 d'octubre en els expedients M011 (PRACTICUM I) i/o M012 (PRACTICUM II).

Més informació en la pàgina web:

• Dimarts, 27
  • Icona Formulari

Convocatòria reunió Programa d'Acció Tutorial

Dilluns que ve 3 d'octubre es van a celebrar dues reunions informatives per als alumnes de primer de grau, sobre el Programa d'Acció Tutorial de la Facultat de Dret (PAT).

Les reunions se celebraran el dilluns 3 d'octubre, a les 13:15 hores i a les 15:00, en el Saló de Graus de la Facultat de Dret.

Per a continuar en el programa d'Acció Tutorial, els alumnes del primer curs de grau inscrits hauran d'assistir a alguna de les dues reunions i presentar el formulari de confirmació, degudament emplenat i signat. Els alumnes que no assistisquen a la reunió o no lliuren el formulari de confirmació seran exclosos del Programa d'Acció Tutorial.

Descarrega el formulari de confirmació

• Dimecres, 21
  • logo UA

Llistes definitives d'admesos en 2º Cicle de Criminologia

Ja es poden consultar els resultats definitius de la preinscripció del Segon Cicle en Criminologia

• Dimecres, 14
  • notícia curse B1

CURS INTENSIU PER A ACREDITAR EL B1 D'ITALIÀ

- El curs va des de l`A1 al B1 en un quadrimestre.

- Dates del curs de 30 de setembre i acabarà el 17 de desembre.

- Semipresencial. 100 hores presencials i 100 de treball. - Horari: els divendres de 15:00 a 20:00 i dissabtes de 9:00 a 14:00

- Lloc de celebració per determinar. - Entraria en les beques d`idiomes mobilitat.

Matrícula a partir del dijous 15 de setembre en AULES (Edifici Germà Bernàcer)

• Dimarts, 13
  • notícies erasmus

2ª Convocatòria LLP-Erasmus 2011-12

Segona convocatòria del programa LLP-Erasmus 2011-12, on s'ofereixen les places vacants de la primera convocatòria.

Termini de presentació de sol·licituds: 13 al 19 de setembre a través de Campus Virtual

REUNIÓ INFORMATIVA AMB EL VICEDEGANAT DE RELACIONS INTERNACIONALS
     15 de setembre - 13.00 hores - Saló de Graus de la Facultat de Dret

• Divendres, 9
  • Nota

JORNADA D'ACOLLIMENT PER A NOUS ALUMNES DEL GRAU EN DRET

Divendres que ve dia 16 de setembre tindrà lloc en el Saló de Graus de la Facultat de Dret la Jornada d'Acolliment per a nous alumnes del Grau en Dret on s'informarà de qüestions acadèmiques i administratives, així com dels serveis que ofereix la Facultat i la Universitat d'Alacant, amb la finalitat de facilitar al nou alumnat la seua integració en la vida universitària.

L'Acte es desenvoluparà de 10 a 13 h.