Facultat de Dret - Notícies publicades en Setembre, 2012

Notícies publicades en Setembre, 2012
  • Dijous, 27

El divendres 28 de setembre no és lectiu

El divendres dia 28 de setembre no és lectiu a causa que se celebra l'Acte d'obertura del Curs Acadèmic 2012/2013. Per aquesta raó se suspenen les classes tant al matí com a la vesprada.

• Dimarts, 25
  • Logo programa d'inserció laboral

Programa d'Inserció Laboral de la Facultat de Dret

S'ha engegat el Programa d'Inserció Laboral de la Facultat de Dret, que gestiona ofertes d'ocupació en empreses i entitats col·laboradores amb la Universitat, per a facilitar i recolzar als titulats en la cerca d'ocupació, connectant les necessitats del mercat laboral amb les demandes dels nous titulats.

Més informació en la pàgina web:

• Divendres, 14
  • Avís

Publicada la resolució de sol·licituds de canvis de grup dels estudis de Grau

• Dimecres, 12
  • logo UA

AGENDES 2012-13

LES AGENDES DEL CURS ACADÈMIC 2012-13 ES DISTRIBUEIXEN EN ELS SEGÜENTS SERVEIS FINS A FI D'EXISTÈNCIES:

- Oficina d'informació a l'alumnat (Aulari II)

- Servei d'Esports

- Consell d'Estudiants (Aulari I)

- MUA (Museu Universitat d'Alacant, Sala 365)

- Servei de Política Lingüística (Edifici Germà Bernàcer)

• Dijous, 6
  • Avís

Missatge del servei d'informàtica sobre les dificultats amb els recursos electrònics de la UA

La matrícula de la UA es va iniciar dimarts passat dia 4 de setembre per als estudis de grau sense presentar cap tipus de problema.
    Aquesta matinada, a les 00:01, s'ha obert la matriculació per als plans antics que incorporen la lliure configuració.
    Sembla que en l'última versió del programa que ens ha subministrat el nostre proveïdor (el programa de matriculació NO ESTÀ ELABORAT PER LA UA) hi ha un error que fa que es produïsquen bloquejos i ralentisca el servidor fins a cotes inacceptables. Demanem disculpes per les molèsties.
    Des de la UA s'ha procedit a donar part a l'empresa subministradora perquè solucionen el problema amb la major celeritat possible.

• Icona Formulari

Programa de pràctiques en empresa "UNIVERSITÀRIES CAPDAVANTERES"

Obert el termini per a presentació de sol·licituds.

Més informació en la pàgina web:

• Escut de la UA

ACTE DE PRESETACIÓN PER Als ALUMNES DE PRIMER CURS

Dimecres que ve de 10 a 11.30 h. en el Paranimf de la Universitat tindrà lloc l'acte de presentació per a tots els alumnes de les titulacions de la Facultat de Dret.

En aquest acte s'oferirà als alumnes informació útil sobre plans d'estudis, normativa de permanència, horaris, exàmens, mobilitat d'estudiants, acció tutorial, campus virtual, etc.

• logo UA

SOBRE VIRTUAL DE MATRÍCULA CURSE 2012-13

Consulta ací tota la informació del sobre de matrícula.

• Dimarts, 4

Llistes provisionals preinscripció accés segon ciclo Ciències del Treball

Les llistes provisionals d'admesos en elº 2 cicle de la llicenciatura en Ciències del Treball es publicaran avui dia 31 de juliol de 2012 a partir de les 14:00 hores.

• Avís

Llistes provisionals d'admesos en elº 2 cicle de la llicenciatura en Criminologia

Les llistes provisionals d'admesos en elº 2 cicle de la llicenciatura en Criminologia es publicaran avui dia 31 de juliol de 2012 a partir de les 14:00 hores.

• erasmus 25 aniversari notícies

REQUISITS LINGÜÍSTICS PER A PARTICIPAR EN EL PROGRAMA LLP-ERASMUS

La Universitat d'Alacant ha establit un nivell d'idioma mínim que els alumnes hauran de tenir per a poder sol·licitar la seua participació en el Programa Erasmus. El nivell mínim establit correspon amb el B1, determinades Universitats (SOBRETOT DE PARLA ANGLESA) requereixen un nivell superior B2 o C1 (veure nivells requerits per Universitat)

Proves de Nivell B1 - Universitat d'Alacant      Cursos d'idiosmas d'AULES