Facultat de Dret - Notícies publicades en Febrer, 2013

• Dimecres, 27
  • Avís

ELECCCIÓN D'ITINERARI PER Als ALUMNES DE GRAU

Si vas a matricular-te en elº 4 curs en el curs 2013-2014 açò t'interessa.

Els graus en Dret, Criminologia i Relacions Laborals i Recursos Humans agrupen l'optativitat en varis itineraris. En els grau en Dret i Relacions Laborals és obligatori cursar un dels itineraris oferits.
    Si durant el pròxim curs tens previst matricular-te en el quart curs d'algun d'aquests tres graus és convenient que ens indiques per ordre de preferència, quin itinerari t'interessaria realitzar. D'aquesta forma podrem planificar horaris i grups segons el vostre interès i tenint en compte la disponibilitat d'aules i horaris. En tot cas, en aquests moments la teua opinió és merament informativa i no vinculant.

Trobaràs aquesta enquesta en el teu campus virtual dins de l'apartat de "Enquestes"

• Dilluns, 18
  • Birrete

El pròxim dia 22 de febrer no serà lectiu

"Elpró ximo dia 22 de febrer no serà lectiu. Amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Raimundo i el nostre habitual acte de Graduació, divendres que ve 22 de febrer no serà lectiu en totes les titulacions adscrites a la nostra Facultat".

• Divendres, 15
  • Nota

Ampliació del termini per a sol·licitar l'aprovat per compensació de C2

Com a conseqüència de la implantació de les actes digitals, s'ha ampliat el termini per a sol·licitar l'aprovat per compensació de les actes de la convocatòria C2, de l'1 al 20 de març, tots dos inclusivament.

Tota la informació sobre l'aprovat per compensació es pot consultar en

• Cartell concurse fotografico 2013 xicotet

GUANYADORS IV CONCURS DE FOTOGRAFIA "SANT RAIMUNDO DE PEÑAFORT"

• Dimecres, 13
  • Logo Setmana Cultural 2013

VIII Setmana Cultural "Sant Raimundo de Peñafort" Facultat de Dret 2013

Setmana del 18 al 22 de Febrer de 2013

Fullet informatiu

• Dilluns, 11

Inici del compte oficial de Twitter de la Facultat de Dret

• Dimecres, 6
  • mobilitat no europea notícies

Publicada la Resolució definitiva d'assignació de places i ajudes econòmiques del Programa de Mobilitat No Europea 13/14. Es pot consultar en la següent adreça web:

Els/les estudiants seleccionats queden convocats a la Reunió Informativa que tindrà lloc el dijous 7 de febrer de 2013, de 12 a 14 hores, en el Saló de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres.

• Dimarts, 5
  • mapa españa universitats

Reunió informativa sobre el programa de Mobilitat SICUE de la Facultat de Dret

Dimarts, 5 de febrer de 2013 - Saló de Graus de la Facultat de Dret - 13 hores

• Dilluns, 4
  • mapa españa universitats

Convocatòria del Programa de Mobilitat SICUE 2013/2014

Publicada la convocatòria de places d'intercanvi del Programa SICUE, per al curs acadèmic 2013-14.

Termini per a presentar sol·licituds a través de Campus Virtual: del 4 al 22 de febrer de 2013.