Facultat de Dret - Notícies publicades en Juliol, 2014

Notícies publicades en Juliol, 2014
  • Dimecres, 30
  • Logo euro peq

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE EL SMS DE L'ORDRE DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (SEPA)

Si has lliurat el document SEPA però has rebut un sms que et comunica que no ho has fet, pot deure's a una d'aquestes circumstàncies:

1) Vas presentar el document el mateix dia que es va enviar el sms i encara no havia sigut introduït en el teu expedient.

Pots comprovar en el teu campus virtual si ja està actualitzat.

2) Si ho vas enviar per correu, pot ser que encara no haja arribat.

Al llarg dels pròxims dies seguirem introduint aqueixes dades, per la qual cosa has de comprovar si el dia 1 de setembre ho hem rebut i ja està introduït.

3) El document que vas presentar no estava signat, era un fotocòpia, fax o correu electrònic o contenia algun error.

En aquest cas, has de comprovar si l'1 de setembre està actualitzat en el teu campus virtual i si no ho estiguera, has de presentar en secretaria un nou document amb els possibles errors esmenats.

4) Si no ho has presentat encara el SEPA, recorda que pots fer-ho en la secretaria de la Facultat fins al 31 de juliol a les 14.00 h., en la consergeria de la mateixa Facultat fins a les 20.00 h. d'aqueix mateix dia o durant tot el mes d'agost en la Unitat Centralitzada, situada en l'aulari II

• Nota

Atenció administrativa durant el mes d'agost

Durant el mes d'agost, la Secretaria de la Facultat de Dret romandrà tancada.

la Unitat Centralitzada estarà situada en l'Oficina d'Informació a l'Alumnat . L'atenció al públic serà de 09:00 a 14:00 hores.

Recorda que pots demanar els certificats de la i-adm que apareix en el teu Campus Virtual.

Des de l'opció Altres serveis de Campus Virtual tens accés al nou menú d'administració electrònica: i-adm. Més informació

• Logo euro peq

COM ES POT COMPROVAR SI L'ORDRE DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA ESTÀ DEGUDAMENT EMPLENADA, SIGNADA I LLIURADA?

Pots comprovar si la teua ordre de domiciliació bancària està correctament lliurada en el teu campus virtual, en la columna "Lliurat" de la mateixa pantalla on s'introdueixen les dades bancàries:

1º [Menú Secretaria Virtual] --> [2º Dades Personals --> [3º Domiciliació Bancària].

• Anunci

Formulari de confirmació de llista d'espera

SI NO HAS OBTINGUT PLAZA, i segueixes interessat a matricular-te en l'estudi, avui dia 30 de juliol has d'emplenar el formulari de permanència en llista d'espera, ja que de no fer-ho no continuaràs en la nova llista d'espera que es confeccionarà amb les sol·licituds rebudes. La posició en la nova llista d'espera podrà consultar-se a partir de l'1 d'agost en la mateixa adreça del formulari.

Formulari permanència llesta d'espera

• Dimarts, 29
  • Llista d'espera

Moviments de llista d'espera 29 de juliol

Moviments de llista d'espera per als graus en Dret, DADE, DECRIM i Criminologia.

• Dimarts, 22
  • flag-eu_erasmusplus

Mobilitat Docent: Convocatòria Erasmus per a Docència (Teaching Staff) 14/15

Termini: 22/7 al 15/9 de 2014

• Divendres, 18
  • Anunci

HORARI ESPECIAL D'ATENCIÓ A PÚBLIC

Per a oferir un millor servei als alumnes que inicien estudis, del 22 al 25 de juliol la secretaria de la Facultat de Dret romandrà oberta de forma ininterrompuda des de les 9:00 fins a les 17:00.
    Per a evitar possibles cues i esperes innecessàries aconsellem tenir en compte aquest horari de vesprada.
    Per a aportar únicament l'ordre de domiciliació bancària pots h, recomanem presentar-la en la Consergeria de la Facultat de Dret (de dilluns a divendres de 08:30 a 20:00 h).

• Dijous, 10

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE EL PAGAMENT DE MATRÍCULA DEL CURS 2014-15

El pagament de la matrícula es realitzarà de forma fraccionada en 4 terminis pel procediment de domiciliació bancària.

Més informació.

• Preinscripcion i matricula 2014-2015