Facultat de Dret - Notícies publicades en Juliol, 2015

Notícies publicades en Juliol, 2015
  • Divendres, 31
  • Logo de la UA

Resultats de les crides de llista d'espera de juliol

En les crides de llista d'espera, s'han adjudicat totes les places vacants en les següents titulacions de grau:

• Dret
    • Dret i Administració i direcció d'empreses (DADE)
    • Criminologia
    • Dret i Criminologia (DECRIM)

Durant el mes d'agost no es realitzaran noves crides als ratificats en llista d'espera. A partir de l'1 de setembre, s'oferiran a la llista d'espera confirmada tantes places com a anul·lacions de matrícula es produïsquen.

Han quedat places vacants per a les titulacions de grau en Gestió i Administració Pública i grau en Relacions Laborals i Recursos Humans, per al grup de vesprada. L'alumnat interessat en alguna d'aquestes titulacions i grups podrà matricular-se a partir de l'1 de setembre, encara que no haja realitzat la preinscripció. Per a açò haurà de personar-se en secretaria amb original i fotocòpia del DNI i original i fotocòpia del document que justifique l'accés a la Universitat.

• Anunci

UNITAT CENTRALITZADA ESTIU 2015

La Unitat Centralitzada estarà situada en l'oficina de pràctiques de la Secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, situada en l'edifici Germà Bernàcer.

L'horari d'atenció al públic serà de 09:00 a 14:00 hores.

El Servei d'atenció telefònica de matrícula tanca durant el mes d'agost. Reprendrà la seua activitat l'1 de setembre i estarà en funcionament fins a finals del mes de setembre de 2015.

• Dijous, 30
  • Llista d'espera

Consulta la posició en la llista d'espera ratificada

Si vas ratificar la teua permanència en llista d'espera pots consultar la teua nova posició en la llista d'espera en la pàgina web:

• Dimarts, 28
  • Avís

Sol·licitud de permanència en llista d'espera

Si després dels moviments de llista d'espera no has aconseguit plaça, avui dia 28 de juliol podràs sol·licitar, a través d'un formulari en la web https://cvnet.cpd.ua.es/preinsgrado/alumno, romandre en llista d'espera (has d'introduir el teu DNI o NIE i el codi de refencia de preinscripció).

Quedaran exclosos de la llista d'espera els qui no ho sol·liciten expressament. Si es produeix alguna vacant, es dirà per ordre rigorós de llista d'espera a aquelles persones que àdhuc no havent aconseguit plaça, estigueren interessades a matricular-se.

• Dilluns, 27
  • Llista d'espera

Publicats les crides de llista d'espera per a titulacions de grau de la Facultat de Dret.

• Dilluns, 20
  • Preinscripcion i matricula 2015-16

Informació sobre la matrícula per als alumnes de 1er curs de grau

• Dilluns, 13
  • aproximación francés jurídico

Curs d'Aproximació al Francès Jurídic

Ja estan disponibles els diplomes del curse "APROXIMACIÓ Al FRANCÈS JURÍDIC". Es poden arreplegar en Consergeria de la Facultat de Dret.

Curs amb reconeixement de 2 crèdits de lliure elecció o 2 crèdits optatius per a estudis de grau

Lloc: Aula A1/0-13P, AULARI I.

Data: Dies 16, 19, 23 I 26 de Febrer i 2, 5, 9, 12 i 17 de març

Horari: De 16 a 18:30 hores.

Preu: 20 € (30 € per la realització conjunta dels cursos d'Aproximació a l'anglès i francès jurídic)

Mes informació i inscripcions