Facultat de Dret - Notícies publicades en Abril, 2016

Notícies publicades en Abril, 2016
  • Dimarts, 26
  • curse oratòria 15-16

CURS D'ORATÒRIA JURÍDICA. CONVÈNCER VS PERSUADIR. L'ART DE LA PARAULA I DE LA IMATGE EN L'ADVOCAT

Curs amb reconeixement de 2 crèdits de lliure elecció o 2 crèdits optatius per a estudis de grau

IMPORTANT: CANVI DATA INICI DEL CURS D'ORATÒRIA JURÍDICA (comença dimecres que ve dia 11 de  maig)

Lloc: Sala de Judicis de la Facultat de Dret

Data: Del 11 al 18 de maig de 2016

Preu: 20 €

Preinscripció: Del 26 d'abril al 07 de maig de 2016. (Punxa en aquest enllaç i selecciona cursos d'especialització)

Matrícula: Del 26 d'abril al 08 de maig de 2016. Es realitzarà a través d'UACloud (automatrícula). seguint les instruccions que rebràs per e-mail una vegada formalitzada la preinscripció.

Ja estan tancades les actes d'aquest curs. La sol·licitud de  fitxa informativa, certificat acadèmic o  diploma dels cursos d'especialització es realitzarà a través d'UA-Cloud. Veure informació.

• Dilluns, 25
  • Logo de la UA

Acte de Graduació per a l'alumnat de plans en extinció

ACTE DE GRADUACIÓ 2016

Dijous, 26 de maig, 12:00 h., en el Saló de Graus "Rector Ramón Martín Mateo"

Publicat llistat definitiu de persones admeses en l'Acte de Graduació 2016

• Dijous, 21
  • Anunci

Trobada amb professionals de Recursos Humans. Coneix què esperen les empreses de tu

En el marc de la segona edició del Programa Millora la teua Inserció Laboral de la Universitat d'Alacant desenvolupat en col·laboració amb Santalucía Segurs, el pròxim 4 de maig de 2016, en l'Aula 13 de l'Aulari 3 de la Universitat d'Alacant, durem a terme dues sessions sota el nom "Trobe amb professionals de Recursos Humans. Coneix què esperen les empreses de tu".

Al llarg d'aquestes dues sessions podràs treballar amb sis directius de l'àrea de recursos humans d'empreses de diferents sectors i grandàries, que t'explicaran com cerquen, detecten i seleccionen el millor talent per a les seues organitzacions i com ho gestionen i desenvolupen una vegada que entra a formar part de l'organització.

• Anunci

XVIII edició de la fira d'ocupació i autoocupació universitària, %o201CMaratón d'Ocupació i Autoocupació%o201D

El pròxim 27 d'Abril de 2016 se celebra la XVIII edició de la fira d'ocupació i autoocupació universitària, %u201CMarató d'Ocupació i Autoocupació%u201D, en l'Hall de l'Aulari II de la nostra Universitat.

Organitza el Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant, a través del Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació %u2013GIPE%u2013 i de l'Observatori d'Inserció Laboral.

Més informació en:

Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant, a través del G abinete de I niciativas Pllaura l'I mpleo %u2013GIPE%u2013 i de l'Observatori d'Inserció Laboral, se celebrarà el pròxim 27 d'Abril de 2016, la XVIII edició de la fira d'ocupació i autoocupació universitària, %u201CMarató d'Ocupació i Autoocupació%u201D, en l'Hall de l'Aulari II de la nostra Universitat.

• Dilluns, 18
  • Beques infomatricula

Beques col·laboració per a la campanya infomatrícula i automatrícula 2016-17

Destinades a donar suport informatiu, presencial i telefònic, a l'alumnat dels diferents centres, especialment al de nou ingrés en els processos de preinscripció i matrícula de la Universitat d'Alacant.

Requisits: Ser estudiant de la UA i estar matriculat/a en estudis oficials de Grau, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura, Enginyeria i Arquitectura Tècnica, Diplomatura o Màster Oficial.

La inscripció es realitzarà mitjançant formulari on-line.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 3 de maig de 2016.

• Dimecres, 13
  • Logo de la UA

TALLERS PRÀCTICS MÚTUA UNIVERSAL

La Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb la Mútua Universal, organitza aquests Tallers Pràctics sobre prestacions econòmiques de les Mútues i recerca d'accidents de Treball, dirigits als estudiants deº 3 i 4º curs del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans per a els qui puga ser del seu interès. Els Tallers s'impartiran els dies 9, 10 i 11 de maig, de 13:00 a 14:30 h, en l'aula DE/0-08G de la Facultat de Dret.

La inscripció serà gratuïta i pot realitzar-se fins al 29 d'abril pel formulari de" Contacta amb nosaltres" indicant el curs (3º o 4º).

• Dimarts, 12

Xarrada sobre El Tribunal de les Aigües de la Vega de València

Intervenen:

Daniel Sala Giner. Cronista Oficial del Tribunal

Josep Ochoa Monzó. Director General de Responsabilitat Social i Foment de l'Autogovern

Divendres 15 d'abril de 2015 a les 10 hores

Sala de Judicis de la Facultat de Dret