Facultat de Dret - Notícies publicades en Febrer, 2016

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE: Acte de Sant Raimon de Penyafort

• Dimecres, 24
  • Logo de la UA

Jornada Internacional de Mediació Mediació Transformativa. Fonaments i Pràctica.

Impartida pel Professor Joseph P. Folger, professor en Desenvolupament en organitzacions per a adults.

Organitza: Departament de Dret Mercantil i Dret Processal

Lloc de celebració: Universitat d'Alacant

Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Lletres III

Dia: 1 de març de 2016

Horari: 16:00 a 20:00 h

Més info: http://ddmdp.ua.es/es/documentos/jornada-internacional-de-mediacion-mediacion-transformativa-fundamentos-y-practica-impartida-por-el-profesor-joseph-p-folger.pdf

• logo acte sant raimundo

El divendres 26 de febrer NO SERÀ LECTIU.

Amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Raimundo de Peñafort i el nostre habitual acte de graduació, divendres que ve 26 de febrer no serà lectiu en les titulacions de grau i estudis en extinció adscrits a la Facultat de Dret.

• Dimarts, 23
  • Cartel I concurso debates jurídicos 2016

GUANYADORS DE L'I CONCURS DE DEBATS JURÍDICS SANT RAIMUNDO DE PEÑAFORT

El lliurament de premis es durà a terme divendres que ve, 26 de febrer, a les 12.00 en l'Acte de Sant Raimundo de Peñafort. Les persones premiades hauran de confirmar la seua assistència a sanraimundo@ua.es fins al 24 de febrer.

• Divendres, 19
  • Cartell concurse microrrelatos 2016

GUANYADORS DE L'III CONCURS DE MICRORRELATOS SANT RAIMUNDO DE PEÑAFORT

El lliurament de premis es durà a terme divendres que ve, 26 de febrer, a les 12.00 en l'Acte de Sant Raimundo de Peñafort. Les persones premiades hauran de confirmar la seua assistència a sanraimundo@ua.es abans del 23 de febrer.

• Cartell concurse fotografia 2016

GUANYADORS DEL VII CONCURS DE FOTOGRAFIA SANT RAIMUNDO DE PEÑAFORT

• Dijous, 18
  • Logo de la UA

Audiència pública de la comissió d'avaluació externa dels títols de grau en Relacions Laborals i Recursos Humans i Màster Universitari en Advocacia

El dijous 25 de febrer, de 18:30 a 19:15 hores es va a celebrar en la Sala de Juntes de la Facultat de Dret una audiència pública i oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte als títols avaluats (grau en Relacions Laborals i Recursos Humans i Màster Universitari en Advocacia).

• Divendres, 12

Solemne Acte de Sant Raimundo de Peñafort

ACTE DE GRADUACIÓ 2016

Llistat definitiu d'admesos/as.

• Dimarts, 9
  • Logo madas

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació del Master en Dret Ambiental i de la Sostenibilitat (MADAS)

El dia 17 de febrer, la Facultat de Filosofia i Lletres rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar, entre uns altres, el Màster Universitari en Dret Ambiental i de la Sostenibilitat (MADAS).

L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquesta titulació i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

El dia 17 de febrer està prevista una AUDIÈNCIA PÚBLICA en el SALÓ DE GRAUS (edifici III, 1ª planta) de la Facultat de Filosofia i Lletres oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte al títol avaluat. L'audiència tindrà lloc de 10:30 a 11:15 h.

• Dimecres, 3
  • Cartel I concurso debates jurídicos 2016

I Concurs de Debats Jurídics Sant Raimundo de Peñafort 2016

22 de febrer, de 10 a 14 h., en la Sala de Judicis de la Facultat de Dret.

PREMIS:

Primera parella guanyadora: la Tablet, una per a cada persona.

Segona parella guanyadora: l'E-book, un per a cada persona.

Solemne Acte de Sant Raimundo de Peñafort

ACTE DE GRADUACIÓ 2016