Facultat de Dret - Notícies publicades en Juny, 2017

• Divendres, 30
  • Anunci

La UA entre les millor valorades per les Empreses en ADE, Economia i Dret

D'acord amb la III Edició del Rànquing Universitat-Empresa de la Fundació Everis sobre l'empleabilidad dels recien titulats, la Universitat d'Alacant se situa octava en l'àrea d'ADE, Economia i Dret i encapçala l'àrea de Salut i Benestar.

Enllaç al document complet del Rànquing :

• Dimarts, 20
  • logo UA

AVÍS IMPORTANT

Amb motiu de la festivitat de les Fogueres de Sant Joan 2017 la secretaria administrativa de la Facultat romandrà tancada els dies 22 i 23 de juny

• Dimarts, 6
  • Conferència

Seminari de Recerca del Programa de Doctorat en Dret

El pròxim dia dijous 8 de juny, el programa de Doctorat en Dret organitza un Seminari de Recerca en el qual es projectarà el vídeo "Un Tribunal per a la Constitució" i comptarem amb la presència del professor D. Miguel Beltrán de Felipe, Catedràtic de Dret Administratiu de la UCLM i el professor D. Vicente Gimeno Sendra, Catedràtic de Dret Processal de la UNED.

L'acte tindrà lloc a les 17 h. en la Sala de Judicis de la Facultat de Dret.

• Divendres, 2
  • Conferències

XIII edició del Seminari Interdisciplinari

Divendres que ve 16 de juny tindrà lloc la XIII edició del Seminari Interdisciplinari "Globalització i Dret", una activitat que se celebra des de 2010, amb caràcter semestral, en les diferents universitats d'acolliment i que reuneix professors de Dret provinents de diverses disciplines. En aquesta edició, la Facultat de Dret i la Universitat d'Alacant donen suport a la celebració del seminari. Tota la informació sobre aquest tema es pot consultar en el díptic adjunt.