Facultat de Dret - Notícies publicades en Maig, 2018

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Maig, 2018
  • Dijous, 24
  • master en recerca criminal i ciències forenses

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació del Màster en Recerca Criminal i Ciències Forenses,

El dia 29 de maig, la Facultat de Dret rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar el Màster Universitari en Recerca Criminal i Ciències Forenses

L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquesta titulació i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

El dia 29 de maig està prevista una AUDIÈNCIA PÚBLICA en la SALA DE JUNTES de la Facultat de Dret, oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte al títol avaluat. L'audiència tindrà lloc de 16:00 a 16:30 h.

• Dimarts, 22
  • logoRRII

L'ANECA ha emès un informe favorable sobre la implantació del Grau en Relacions Internacionals

El passat 7 de maig es va produir l'acreditació per part de l'Agència nacional d'Avaluació de la qualitat i Acreditació (ANECA) del Grau en Relacions Internacionals de la Universitat d'Alacant.

La Universitat d'Alacant es convertirà, d'aquesta manera, en la tercera universitat pública espanyola a oferir el Grau en Relacions Internacionals, el qual es pot cursar també en altres 12 universitats privades de l'Estat. La nova titulació oferirà 70 places de nou ingrés i serà requisit indispensable estar en possessió del B1 d'anglès, ja que part de la docència del grau s'impartirà en aquesta llengua.

El Grau en Relacions Internacionals de la Universitat d'Alacant és un títol obert que pretén formar no solament persones que es moguen en l'àmbit de la política internacional o de la diplomàcia pública, sinó també a aquelles altres que desitgen moure's en el context internacional exercint professions de molt variada orientació. El disseny dels estudis se centra a formar professionals de les relacions internacionals.

• Dijous, 3
  • Nota

Proves d'accés per a majors de 40 anys

Resultats provisionals: 2 de maig

• martell

Taula redona sobre la sentència de la Secció 2ª de l'Audiència Provincial de Navarra (Case "LA RAJADA")

Dia i hora: 8 de maig de 2018 a les 12:00 h.

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Dret.

Intervenen:

• José María Asencio Mellado - Catedrátido de Dret Processal de la Universitat d'Alacant
    • Manuel Atienza Rodríguez - Catedràtic de Filosofia del Dret de la Universitat d'Alacant
    • Isidoro Blanc Be - Catedrátido de Dret Penal de la Universitat d'Alacant
    • Mercedes Fernández López - Professora Titula de Dret Processal de la Universitat d'Alacant

Modera:

• Natalia Sánchez-Moraleda Vilches - Vicedegana de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant

• Dimecres, 2
  • logo UA

TALLER DE NÒMINES I ASSEGURANCES SOCIALS - 2ª EDICIÓ

AVÍS URGENT: Es comunica a l'alumnat inscrit en la segona edició del Taller de Nòmines que, a causa de l'escàs nombre d'alumnes inscrits, la Facultat s'ha vist obligada a suspendre la impartició d'aquest taller.

La Facultat de Dret de la UA, en col·laboració amb l'empresa Datavideo, organitza l'activitat Taller de nòmines i Assegurances Socials (2ª Edició), dirigit a alumnes que cursen 3º i 4º curs del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans, així com alumnes del Màster en Gestió Administrativa.

Data: del 2 al 9 de maig de 2018

Inscripció: Fins al 27 d'abril de 2018

LLISTAT D'ADMESOS:

IMPORTANT : És requisit indispensable per a entendre realitzat el curs amb aprofitament l'assistència a la totalitat de les sessions de les quals consta el programa formatiu.