Facultat de Dret - Notícies publicades en Gener, 2020

Notícies publicades en Gener, 2020
  • Dimarts, 28
  • Programa Propi de Mobilitat - Convocatòries

CONVOCATÒRIA 2020-21: Doble Grau Internacional en Dret amb UNIVALI (el Brasil)

Possibilitat de realitzar un curs acadèmic en la Univervidade do Val do Itajaí i obtenir el títol oficial de Bacharel em Direito al Brasil conjuntamente amd el Grau en Dret de la UA.

Reunió informativa: 10 de febrer a les 13 hores a l'Aula DE/0-03P (Facultat de Dret)

Termini de sol·licitud: 4 al 23 febrer de 2020

• Logo de la UA

AUDIÈNCIA PÚBLICA EN RELACIÓ AMB LA REACREDITACIÓN DEL MÀSTER UNIVERSITARI EN DRET AMBIENTAL I DE LA SOSTENIBILITAT (MADAS)

El dia 31 de gener de 2020, divendres, a les 16 hores, tindrà lloc, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, l'AUDIÈNCIA PÚBLICA per part de la Comissió d'Avaluació Externa de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), en relació amb la reacreditación del Màster Universitari en Dret Ambiental i de la Sostenibilitat (MADAS) de la Universitat d'Alacant.

L'acte està obert a la participació de qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte del títol avaluat que no haja sigut entrevistada amb anterioritat per la Comissió.

• Dilluns, 27
  • Taller TFG PAT

TALLER SOBRE COM ELABORAR UN TREBALL FINAL DE GRAU (TFG) EN LA FACULTAT DE DRET

Dimarts 4 de FEBRER de 2020
    a les 13:30h en el SALÓ DE GRAUS Rector Ramón Martín Mateo de la FACULTAT de DRET de la UNIVERSITAT D'ALACANT

Modera:

José Miguel Beltrán Castellanos, , Coordinador del Programa d'Acció Tutorial de la
    Facultat de Dret i Professor Ajudant Doctor de l'Àrea de Dret Administratiu de la UA

Intervenen:
    Sra. Elizabeth Gil García, Professora Ajudant Doctora de l'Àrea de Dret Financer i Tributari de la Universitat d'Alacant

Do Franc Manuel Sancho Esper, Professor Contracte Doctor del Departament de Màrqueting de la Universitat d'Alacant

Destinat a:
    Tot l'alumnat de la Facultat de Dret i, en particular, a l'alumnat del Grau en Dret, DADE, Criminologia i DECrim.

• Pupitre

CURS DE DIRECCIÓ I GESTIÓ DE DESTINACIONS TURÍSTIQUES INTEL·LIGENTS

Es posa en marxa la primera edició del curs Direcció i Gestió de Destinacions Turístiques Intel·ligents, amb la direcció de Jorge Pereira Moliner (Professor Titular del Dpto. d'Organització d'Empreses de la Universitat d'Alacant), la subdirecció d'Armando Ortuño Padilla (Professor Titular del Dpto. d'Enginyeria Civil de la Universitat d'Alacant), i la coordinació de SEGITTUR. El curs tindrà lloc a l'aula SEMINARI 1 de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (1ª Planta) de la Universitat d'Alacant), del 24 al 27 de febrer de 9 a 14 h.

Preu: 20 %u20AC

Crèdits: 2 ECTS reconeguts per la Universitat d'Alacant

Per a la Preinscripció i Matrícula punxa ací

Més informació ací

• Dimarts, 21
  • logo acte sant raimundo

Actes de Graduació 2020

El termini per a inscriure's egressats i egressades finalitza el 27 de gener.

• Dilluns, 13
  • Matricula 2019-20

Termini extraordinari d'AMPLIACIÓ DE MATRÍCULA: del 22 al 24 de gener de 2020

TERMINI: La matrícula es realitzarà en UaCloud, sense cita prèvia, del 22 al 24 de gener de 2020.

REQUISITS:

En aquest període només podrà afegir assignatures del segon semestre, l'alumnat matriculat d'estudis oficials en el curs acadèmic 2019-20, és a dir, que al juliol o setembre ja s'haja matriculat del necessari per a complir la normativa de permanència.

Una vegada es valide la matrícula, no es podran modificar les assignatures matriculades, ni canviar de grup, tan sols es podran afegir assignatures noves.