Facultat de Dret - Notícies publicades en Març, 2020

• Dilluns, 30
  • Biblioteca de la UA

ACTUALITZACIÓ DEL PORTAL DE SUPORT A l'ELABORACIÓ DELS TFG

S'ha actualitzat el portal de suport a l'elaboració dels TFG. Es tracta d'una web amb materials i recursos d'informació adaptats als diferents graus de la Facultat de Dret, a fi de facilitar a l'alumnat la realització dels seus treballs de fi de grau.

• Dilluns, 16

Missatge de l'equip directiu de la Facultat de Dret

Benvolguts estudiants:
    Abans de res, esperem que us trobeu en bon estat de salut i volem transmetre-us tot el nostre suport i agraïment per l'esforç que suposa continuar amb la vostra formació de forma no presencial.
    Com sabeu, la Universitat d'Alacant ha establit un Pla de Continuïtat Docent la vigència de la qual comença avui dilluns 16 de març, i la informació del qual podeu consultar en la web institucional sota el domini pdc.ua.es. Us demane que estigueu atents a aquesta web, així com a les indicacions de les diferents assignatures a través d'UACloud.
    Així mateix, des de l'Equip de Direcció de la Facultat i la Secretaria ens posem a la vostra disposició per a aclarir quants dubtes o qüestions puguen sorgir en aquest període, a través del formulari Contact@ i mantindrem una comunicació constant amb les Direccions de Departament, Àrees de Coneixement i amb la Delegació d'Estudiants.
    Una vegada més, moltes gràcies per la vostra comprensió i molt ànim.
    L'Equip de Direcció de la Facultat de Dret.
  • informacion_notícies

INFORMACIÓ ESTUDIANTS EN PROGRAMES DE MOBILITAT

MESURES EXTRAORDINÀRIES SUSPENSIÓ DE L'ACTIVITAT DOCENT / ADMINISTRATIVA PER A ESTUDIANTS EN PROGRAMES DE MOBILITAT I INTERNACIONALS PER MOTIU DE L'ESTAT D'ALARMA PER COVID-19

• Divendres, 13
  • pla continuïtat covid19

Pla de Continuïtat de la Docència

La Universitat d'Alacant ha publicat el Pla de Continuïtat de la Docència en el qual s'inclouen les instruccions i directrius per a garantir-la.

SUSPENSIÓ D'ATENCIÓ Al PÚBLICO EN MODALITAT PRESENCIAL

En virtut de la resolució rectoral de la Universitat d'Alacant de 13 de març de 2020 i com a mesura preventiva a conseqüència de la situació, evolució i perspectives del COVID-19, la secretaria de la Facultat de Dret suspendrà des del dilluns 16 de març l'atenció a públic en modalitat presencial. No obstant això, en tot moment es manté el servei d'atenció al públic en modalitat no presencial, mitjançant els formularis de "Contacta amb nosaltres" disponibles en la pàgina web:

Esperem que prompte es puga reprendre l'activitat acadèmica i administrativa de manera presencial i amb total normalitat. Mentrestant, aconsellem seguir les indicacions de les autoritats sanitàries i evitar desplaçaments innecessaris. #YoMeQuedoEnCasa

SUSPENSIÓ ACTIVITAT DOCENT PRESENCIAL

Seguint les instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l'activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març. La docència s'impartirà de manera virtual. La Universitat d'Alacant farà públic avui el Pla de Continuïtat de la Docència en el qual s'inclouran les instruccions i directrius per a garantir-la. #YoMeQuedoEnCasa #FrenarLaCurva

• Dimarts, 10
  • Anunci

BEQUES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS EN MATÈRIA DE TREBALL I RELACIONS LABORALS

S'ha publicat la Resolució de 27 de febrer de 2020, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual es convoquen set beques per a la realització de pràctiques professionals en matèria de treball i relacions laborals e nles dependències de la Direcció General de Treball, Benestar i Seguretat Laboral i els serveis territorials de Treball . (DOGV N.º 8755, de 5 de març de 2020).

Més informació.

• Dilluns, 9