Facultat de Dret - Notícies publicades en Maig, 2019

• Nota

Proves d'accés per a majors de 40 anys

ANUNCI ENTREVISTA PERSONAL

22 de maig a les 12:30 h. en el Departament de Dret Internacional Públic.

• Dijous, 16
  • Anunci

CONVOCATÒRIA DE L'II PREMI NACIONAL DE RECERCA SOBRE MOBILITAT URBANA I METROPOLITANA

L'Associació de Transports Públics Urbans i Metropolitans (Atuc Mobilitat Sostenible) convoca l'II Premi Nacional de Recerca sobre Mobilitat Urbana i Metropolitana.

Podran presentar-se al premie tesis doctorals i treballs fi de màster de naturalesa investigadora que hagen sigut realitzats per estudiants universitaris de grau, postgrau, màster i doctorat de qualsevol universitat espanyola. Els treballs hauran de ser eminentment pràctics i serà especialment valorat el calat que puguen tenir en la societat.

El termini de presentació finalitza el 31 de juliol de 2019.

• Dimarts, 14
  • Anunci

BEQUES PER A la REALITZACIÓ DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS EN LA DIRECCIÓ GENERAL DE L'INSTITUT VALENCIÀ DE LES DONES

Convocatòria per a la concessió de sis beques per a la realització de pràctiques professionals en la Direcció general de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.

Més informació:

• Dilluns, 13
  • Bandera UE

ACTES DEL PARLAMENT EUROPEU PER A CONSCIENCIAR SOBRE LA IMPORTÀNCIA DEL VOT

Primer Acte:

El dia 13 de maig, dilluns, a les 11 del matí, en la Sala Multimèdia de l'edifici de Rectorat, la directora de l'Oficina del Parlament Europeu a Espanya, María Andrés oferirà una xarrada informativa sobre el Parlament Europeu (funcions, composició, futur i reptes, eleccions europees del 26 de maig).

Segon Acte:

El dia 17 de maig en el Saló de Graus de la Facultat d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant a les 10 h. El voluntariat de la campanya %u201Cestavezvoto.eu%u201D del Parlament Europeu ha organitzat un Fórum Polític sobre Europa.

Més informació:

• Dijous, 9
  • Icona Xarra

XARRADA DEL PAT SOBRE L'ADVOCACIA I LA PROCURA

Dia: Dijous 16 de maig
    Lloc: Sala de Judicis
    Intervenen: Javier Román (Advocat) i Pilar Fuentes (Procuradora)
    Organitzen: Belén Rizo i Carmen Quadrat (Professores de Dret Processal, Tutores del PAT de la Facultat de Dret)
  • Dilluns, 6
  • Anunci

Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP per a l'avaluació del Màster en Gestió Administrativa del Màster en Dret de Danys

El dia 10 de maig, la Facultat de Dret rebrà la visita de la Comissió d'Avaluació Externa de l'AVAP encarregada d'avaluar el Màster Universitari en Gestió Administrativa i el Màster Universitari en Dret de Danys. L'objectiu d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament d'aquesta titulació i comprovar el compliment de les memòries de verificació aprovades per l'ANECA.

El dia 10 de maig està prevista una AUDIÈNCIA PÚBLICA en la sala de Judicis de la Facultat de Dret, oberta per a qualsevol persona interessada a aportar la seua visió respecte al títol avaluat. L'audiència tindrà lloc de 12:00 a 12:45 h.