• Facultat de Dret

21F_Recomanacions protocol·làries per a titulades i titulats en Graus i Master

• El dijous dia 21 de febrer, les titulades i titulats que tinguen confirmada l'assistència a l'acte, hauran d'estar a les 15,45 h. en el pati interior de la Facultat i accediran al Paranimf per l'escala de la dreta situada en el pati, es prega puntualitat!.
  • Es recomana vestir concorde a l'acte.
  • A les 16.30 h. hauran de romandre asseguts en el seu seient per a assajar els nomenaments amb el Secretari de la Facultat.
  • El públic i familiars accediran al Paranimf per l'escala de l'esquerra del pati i no serà fins a uns minuts abans del començament de l'acte. El seu accés es realitzarà mitjançant invitacions, més informació en l'apartat d'Invitacions per a familiars.
  • L'acte es retransmetrà en directe a través de la pàgina web de la Facultat.

És MOLT IMPORTANT que avise si no pot venir, ja que l'organització de l'acte està subjecta a les confirmacions d'assistència.