Terminis per a titulades i titulats.

• Fins al 27 de gener, es podrà realitzar la Sol·licitud d'inscripció per a assistir a l'Acte de Graduació 2020. És necessari emplenar el qüestionari en UACloud.
  • 30 de gener, publicació en la web de la Facultat del llistat provisional de persones admeses i el nombre d'invitacions per titulada/o per a familiars i acompanyants.
    • Llistat provisional admesos Acte dia 20 de febrer.
    • Llistat provisional admesos Acte dia 21 de febrer.
  • Reclamacions: 31 de gener i 3 de febrer. Se podrán presentar a través de “Contacta con nosotros” de la página web de la Facultad de Derecho, o bien, directamente al correo electrónico sanraimundo@ua.es, adjuntando la documentación necesaria.
  • 11 de febrer, publicació de llistats definitius, en la Web de la Facultat.
    • Llistat definitiu admesos Acte dia 20 de febrer
    • Llistat definitiu admesos Acte dia 21 de febrer
  • 12 de febrer fins al dia anterior a l'acte: recollida d'invitacions per a familiars en la Consergeria de la Facultat.