patron2010

PROGRAMA DE L'ACTE

Veni, Creator Spiritus

1. Obertura de l'Acte pel Rector.

2. Salutación als nous titulats i presentació del conferenciant a càrrec del Prof. Dr. D. Manuel Desantes Real, Catedràtic de Dret Internacional Privat de la Universitat d'Alacant.

3. Lliçó Magistral a càrrec del Prof. Dr. D. José Luis Iglesias Buhigues, Catedràtic de Dret Internacional Privat de la Universitat de València.

4. Lliurament de distincions a Empreses i Institucions que col·laboren amb les pràctiques externes.

5. Lliurament de Títols en Dret, Dret-ADE, Criminologia, Ciències del Treball, Gestió i Administració Pública i Relacions Laborals.

6. Intervenció dels representants dels nous titulats en nom dels seus companys de promoció.

7. Intervenció de la Sra. Degana de la Facultat de Dret.

8. Clausura de l'acte pel Rector.

Gaudeamus Igitur

Invitació a l'acte

Lloc:
Paranimf de la Universitat
Data i hora:
19 de febrer de 2010 a les 11:00 hores

En presidència i estrada: vestit acadèmic, uniforme o jaqué
En finalitzar l'acte s'oferirà un vi d'honor en el Club Social I