patron2011

Veni creator

1. Obertura de l'acte pel Rector.

2. Salutación als nous titulats i presentació de la conferenciant a càrrec del Prof. Dr. D. José María Asencio Mellado, Catedràtic de Dret Processal de la Universitat d'Alacant.

3. Lliçó Magistral a càrrec de l'Excelentísima Sra. Dª María Pilar de l'Oliva Marrades, Presidenta del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

4. Lliurament de Títols en Dret, Dret-ADE, Criminologia, Ciències del Treball, Gestió i Administració Pública i Relacions Laborals.

5. Intervenció dels representants dels nous titulats en nom dels seus companys de promoció.

6. Intervenció de la Sra. Degana de la Facultat de Dret.

7. Clausura de l'acte pel Rector.

Gaudeamus Igitur

Invitació a l'acte

Lloc:

Paranimf de la Universitat

Data i hora:

17 de febrer de 2011 a les 12:00 hores

En presidència i estrada: vestit acadèmic, uniforme o jaqué
En finalitzar l'acte s'oferirà un vi d'honor