Benvinguts a la web de l'Oficina de Mobilitat de Dret! Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Benvinguts a la web de l'Oficina de Mobilitat de Dret!

inter_student_carrusel_ESP
ingles_carrusel1_ESP
doblegrado_carrusel_ESP

Ens encarreguem de gestionar els programes de mobilitat en coordinació amb el Secretariat de Mobilitat i fomentar les accions d'internacionalització de la nostra Facultat, amb l'objectiu de promoure la mobilitat  entre els nostres estudiants i facilitar l'acolliment i integració dels estudiants internacionals.

erasmus_noticia

ERASMUS 2019-20: Resolució provisional d'assignació de places. Termini d'al·legacions fins al 27 de març.

notícies doble grau internacional dret

CONVOCATÒRIA 2019-20 Resolució provisional d'assignació de places i puntuació. Termini d'al·legacions fins al 28 de març de 2019.

noticias calendario convocatorias

Consulta el CALENDARI DE CONVOCATÒRIES dels programes de mobilitat