Programa Internacional de doble Grau en Dret UA-UNIVALI: Estudiants Acollits Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Programa Internacional de doble Grau en Dret UA-UNIVALI: Estudiants Acollits

dret-2_carrusel
dret-3-carrusel
dret-4-carrusel

Procediment de sol·licitud i acceptació

número 1 Nominació d'estudiants per UNIVALI

La universitat d'origen ha d'enviar una llista dels estudiants d'intercanvi seleccionats per a estudiar en la UA a la següent adreça de correu: derecho.movilidad@ua.es

En el missatge s'ha d'indicar les següents dades de cada estudiant:

• Nom i cognoms
  • Nombre de passaport
  • Correu electrònic dels i les estudiants

número dos Registre en línia estudiants UNIVALI

Després de la nominació per la universitat d'origen, els estudiants d'intercanvi hauran de realitzar el procediment de sol·licitud en línia i adjuntar els següents documents:

• Còpia del passaport
  • Certificat oficial de notes (signat i segellat per UNIVALI)
  • Segur de salut
  • Una fotografia

número 3 Carta d'acceptació

La Facultat de Dret de la UA enviarà a l'alumnat admés la Carta d'acceptació per correu postal a l'adreça indicada en el formulari en línia d'inscripció, perquè puguen sol·licitar el seu visat.

número 4 Accés a UACloud (Campus Virtual UA)

L'alumnat rebrà un correu electrònic automàtic per a crear la seua contrasenya d'accés a UACloud.

A més hauran de pujar una fotografia per a la Targeta Universitària.

Arribada i orientació / Matrícula

ATENCIÓ: Els estudiants hauran d'incorporar-se a la Universitat d'Alacant durant la Setmana d'Orientació o bé, com a més tard, durant la primera setmana de classe; en cas contrari no seran acceptats.

número 1 Registre d'arribada i orientació
  • L'alumnat rebrà un correu electrònic amb una cita prèvia que els indicarà el dia i l'hora en què hauran de presentar-se en l'oficina de Mobilitat de Dret.
  • A l'arribada a la Universitat d'Alacant, l'alumnat ha de dirigir-se a l'Oficina de Mobilitat de la Facultat de Dret (edifici número 11 del mapa del Campus).
  • Es registrarà la data de la seua arribada a la UA, i se li informarà de com és el procés de  matrícula i acolliment en la UA.

dos nombre Matrícula en les assignatures de la UA
  • L'Oficina de Mobilitat de la Facultat de Dret informarà l'alumnat d'intercanvi del procediment que han de seguir per a matricular-se en les assignatures. La matriculació en les assignatures és requisit indispensable per a poder examinar-se i obtenir la qualificació corresponent en el Certificat Acadèmic.
  • L'alumnat d'intercanvi es deurà matricular en totes les assignatures de la UA establides el Conveni (vegeu  la taula resum).

Informació Acadèmica

Serveis universitaris