Estudiants de la Facultat de Dret - UA Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Estudiants de la Facultat de Dret - UA

logo carta erasmus 2014-20

A través d'aquest programa la Facultat de Dret t'ofereix la possibilitat de cursar un semestre o un curs complet en alguna de les universitats europees amb les quals mantenim acords de cooperació

circule número 1 ¿Com trie la meua Universitat de destinació?

La Facultat de Dret té establits més de 45 convenis amb Universitats europees de 12 països diferents, al costat de les destinacions oferides per la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials per a l'alumnat del Programa d'Estudis Simultanis Dret - Administració i direcció d'empreses.

1. Has de tenir superat 60 crèdits   en la data que indique la convocatòria, entre altres requisits acadèmics que s'especifiquen.

2. Comprovar si compleixes el requisit de l'idioma, el mínim exigit és B1, però moltes universitats exigeixen un nivell superior B2, sobretot en les de parla anglesa.

3. Consulta les Universitats sòcies:

Les places Erasmus estan signats per titulacions, és a dir, bé pel Grau en Dret o Grau en Criminologia, etc., no obstant això pot ser que les oferim a Graus diferents, ja que cap la possibilitat de cursar allí assignatures que puguen ser reconegudes en la UA com a optatives, així que és important que comproves al fet que Grau està oferit principalment.

Exemple: La Universitat de Roma – Sapienza- ha signat per al Grau de Dret però s'oferisquen aquestes places també al Grau de GAP o Criminologia, ja l'alumnat podrà cursar optatives i ocasionalment reconéixer alguna obligatòria del seu Grau.

4. Consulta el llistat de reconeixements d'assignatures  en UACloud < Programes de Mobilitat < Learning Agreement < Taules de Reconeixements ,, que et servirà per a saber que reconeixements es van realitzar en altres cursos acadèmics (en l'apartat Reconeixements d'assignatures d'aquesta web podràs consultar tot el relatiu a aquest tema),  pot ser que d'alguna destinació no existisca informació, açò vol dir:
- Que la Universitat és nova
- Que encara no hi ha hagut intercanvi d'estudiants
- Que les assignatures que t'interessen no s'hagen sol·licitat per a reconèixer prèviament.
- En qualsevol dels casos es podrà reconéixer assignatures ja que els convenis s'han signat estudiant l'oferta d'assignatures d'aquestes universitats.

5. També tingues en compte que algunes universitats de destinació només ofereixen un catàleg d'assignatures per a l'alumnat de mobilitat, i pot ser que a tu no t'interesse aquesta oferta, per tant hauràs de visitar la web de les universitats de destinació i comprovar la seua oferta. Aquesta circumstància se sol donar sobretot en les universitats que ofereixen assignatures en un idioma diferent del país.

pas dos ¿Com em seleccionen?

Reconeixements d'assignatures

pas 4 Learning Agreement / Acorde d'Aprenentatge

pas 5   Matriculació en la Universitat d'Alacant

RECORDA QUE: has de seleccionar  al final del procés de la teua automatrícula el tipus de matricula 62 - "Estudiants de mobilitat propis" . D'aquesta forma no se t'aplicarà la Normativa de Permanència i Continuació d'Estudis, durant el curs del teu intercanvi.

- TERMINI: Dues primeres setmanes del inici curs acadèmic o semestre docent-

- PROCEDIMENT: A través d'UACloud - Suport a l'estudiant .

T'INTERESSA