ESTUDIANTS ACOLLITS: ERASMUS - MOBILITAT NO EUROPEA - PROGRAMA PROPI AMB UNIVALI Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

dret-3-carrusel
dret-4-carrusel
dret-2_carrusel

¿Com triar les assignatures/cursos?

circulo número 1 Consulta el Grau on s'imparteixen

Grau en Dret

Grau en Criminologia

Grau en Gestió i Administració Pública

Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans

cercador d'assignatures UA

numero 2 Comprova l'idioma.
Les assignatures en general s'imparteixen en espanyol però la Facultat de Dret ofereix algunes assignatures en anglés.

Encara que la pàgina web de la UA ofereix informació en anglés sobre totes les assignatures solament les d'aquest enllaç s'imparteixen en anglés; la resta s'imparteix en espanyol.

numero 3 Consulta el temari de les assignatures en les GUIES DOCENTS.

numero 4 Les assignatures s'ofereixen en diversos grups amb horaris diferents (de matí i de vesprada).

numero 5 Si tens dubtes sobre les assignatures/cursos podràs dirigir-te als tutors o les tutores assignats.

Avaluació

L'alumnat d'intercanvi que estudia assignatures en la UA ho faran en les mateixes condicions que els estudiants propis, amb la mateixa càrrega de treball i el mateix tipus d'avaluació.

L'avaluació pot fer-se mitjançant exàmens, exàmens més treballs, o de qualsevol altra forma que establisca el corresponent professor/a.

Assistència a classe

L'alumnat internacional vas agafar a les classes des del primer dia. D'aquesta forma, durant les dues primeres setmanes de classes, els i les estudiants poden assistir a tots els cursos, la qual cosa els ajudarà en la seua elecció final d'assignatures.

La Facultat de Dret ofereix una sèrie d'assignatures en anglés en els diferents Graus que l'alumnat d'intercanvi poden cursar.

Cada estudiant té assignat un tutor o tutora en funció de la seua Universitat d'origen els qui els assessorarà en la selecció d'assignatures i us ajudarà en la integració en la Facultat de Dret. Els tutors per als estudiants internacionals acollits són:

Universitats no italianes / Mobilitat Global

Universitats italianes