Estudiants de la Facultat de Dret - UA Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Estudiants de la Facultat de Dret - UA

logo mobilitat global

A través d'aquest programa la Facultat de Dret t'ofereix la possibilitat de cursar un semestre en alguna de les universitats amb les quals la Universitat d'Alacant manté acords d'intercanvis fóra del territori europeu.

primer ¿Com trie la meua Universitat de destinació?

En cada convocatòria Mobilitat de la UA publicarà les places que són oferides en aquesta mobilitat, aquestes places poden ser diferents en cada convocatòria, ja que per diferents factors no totes les Universitats sòcies són oferides.

1. Comprovar si compleixes el requisit de l'idioma tant l'exigit per la UA com l'addicional, si s'exigira, de la Universitat de destinació (p.i. TOEFL, IELTS,DELF, etc.).

2. Has de tenir superat 90 crèdits, en la data que indique la convocatòria, entre altres requisits acadèmics que s'especifiquen.

3. Els convenis de Mobilitat No Europea estan signats en l'àmbit d'Universitats i no d'estudis, és a dir, pot ser que una Universitat siga sòcia de la UA però no tinga cap dels Graus impartits en la Facultat de Dret, no obstant això pot ser que els oferim a Graus diferents, ja que cap a la possibilitat de reconéixer assignatures optatives genèriques, així que és important que comproves al fet que Grau està oferit principalment , ja que és una obligació de l'alumnat consultar aquesta circumstància.

4. Consula el llistat de reconeixements d'assignatures en UACloud < Programes de Mobilitat < Learning Agreement < Taules de Reconeixements , que et servirà per a saber que reconeixements es van realitzar en altres cursos acadèmics (en l'apartat Reconeixements d'assignatures d'aquesta web podràs consultar tot el relatiu a aquest tema), pot ser que d'alguna destinació no existisca informació, açò vol dir:
    - Que la Universitat és nova
    - Que encara no hi ha hagut intercanvi d'estudiants
    - Que les assignatures que t'interessen no no s'hagen sol·licitat encara.
    - En qualsevol dels casos es podrà reconéixer assignatures, ja que els convenis s'han signat estudiant l'oferta d'assignatures d'aquestes universitats.
    - Que s'oferisca la Universitat solament per a cursar allí assignatures que puguen ser reconegudes en la UA com a optatives genèriques.

5. També tingues en compte que algunes universitats de destinació només ofereixen un catàleg d'assignatures per a l'alumnat de mobilitat, i pot ser que a tu no t'interesse aquesta oferta, per tant hauràs de visitar la web de les universitats de destinació i comprovar la seua oferta. Aquesta circumstància se sol donar sobretot en les universitats que ofereixen assignatures en un idioma diferent del país.

pas dos ¿Com em seleccionen?

Reconeixements d'assignatures

cuarto Learning Agreement / Acorde d'Aprenentatge

pas 5 Matriculació en la Universitat d'Alacant

RECORDA QUE: has de seleccionar al final del procés de la teua automatrícula el tipus de matricula 62 - "Estudiants de mobilitat propis" . D'aquesta forma no se t'aplicarà la Normativa de Permanència i Continuació d'Estudis, durant el curs del teu intercanvi.

- TERMINI: Dues primeres setmanes del curs acadèmic o semestre docent

- PROCEDIMENT: A través d'UACloud - Suport a l'estudiant .

ENLLAÇOS D'INTERÈS