Mesures d'actuació docents/administratives a causa del tancament de la Universitat Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

OFICINA DE MOBILITAT DE LA FACULTAT DE DRET

MAIL derecho.movilidad@ua.es

SECRETARIAT DE MOBILITAT UA

MAIL studyabroad@ua.es

Per a limitar la propagació i el contagi del Covid-19, s'acorden mesures excepcionals pel que se suspenen, a partir d'aquest moment, tots els programes d'intercanvi no iniciats del PDI, PAS i alumnat en la Universitat d'Alacant (segons la RESOLUCIÓ de 12 de març de 2020, de la Consergeria de Sanitat Universal i Salut Pública).

Instruccions genèriques per a l'alumnat internacional (incoming/outgoing) del SECRETARIAT MOBILITAT UA

Instruccions Erasmus / Global estudiants UA (sortints) ja en destinació

Aconsellem seguir en tot moment les indicacions, instruccions i recomanacions de:
  1. Les autoritats locals del país
  2. La universitat de destinació
  3. Les del Ministeri d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació (MAUC), que es poden trobar en el següent enllaç:

Instruccions Erasmus / Global Incoming

Pla de continuïtat de la UA

La Universitat d'Alacant llança el Pla de Continuïtat de l'Activitat per a la continuïtat docent no presencial i la continuïtat de l'activitat administrativa.

Informació del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE)