Requisits Lingüístics en programes de Mobilitat - Estudiants UA Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Requisits Lingüístics en programes de Mobilitat - Estudiants UA

És responsabilitat de l'alumnat tenir els coneixements de l'a suficients per a integrar-se en la Universitat d'acolliment i disposar de la documentació justificativa para quan aquesta la sol·licite. La Universitat d'Alacant no es fa responsable de les manques lingüístiques per part de l'alumnat i de les conseqüències que d'açò es puguen derivar, com per exemple la no acceptació de l'alumnat per part de la institució de destinació.

Nivell mínim exigit

Com puc veure el requisit lingüístic?

1. En Institucions Sòcies selecciona LLISTAT PER ESTUDI.
  2. Fes clic en el teu Grau.
  3. Es carreguen tota les Universitats on pots anar, fes clic en la Universitat que t'interesse.
  4. En la fitxa de la Universitat podràs veure totes les dades.

¿Com s'acredita?

Qualsevol dubte sobre l'acreditació de l'un idioma haurà de realitzar-se al Servei de Llengües

¿On puc fer l'acreditació o cursos per a obtenir el nivell d'idioma?