Estudiants de la Facultat de Dret - UA Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Centres
Logo Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret   Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret
Mobilitat Nacional i Internacional - Facultat de Dret

Estudiants de la Facultat de Dret - UA

sicue mapa españa

Per mitjà del Programa SICUE promogut per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), l'alumnat de la Facultat de Dret de la Universitat d'Alacant pot realitzar una part dels seus estudis en una altra Universitat espanyola amb la qual la Facultat de Dret tinga conveni d'intercanvi.

¿Com trie la meua Universitat de destinació?

La Facultat de Dret té establits 29 convenis amb Universitats espanyoles amb els diferents Graus que s'imparteixen en la Facultat.

1. Has de tenir superat els crèdits que establisca la convocatòria (curs passat 45 ECTS), entre altres requisits acadèmics que s'especifiquen.

2. Els convenis SICUE estan signats per titulacions, és a dir, bé per Grau en Dret o Grau en Criminologia, etc., per tan solament pots triar Universitats que tinguen signat el mateix Grau que el que estudies, per a les dobles titulacions es considera aquesta en conjunt, és a dir, DADE o DECRIM i no es pot seleccionar Universitats solament per Dret o Criminologia.

3. Consula el llistat de reconeixements d'assignatures  en UACloud < Programes de Mobilitat < Learning Agreement < Taules de Reconeixements, que et servirà per a saber que reconeixements es van realitzar en altres cursos acadèmics (en l'apartat Reconeixements d'assignatures d'aquesta web podràs consultar tot el relatiu a aquest tema),  pot ser que d'alguna destinació no existisca informació, açò vol dir:
    - Que la Universitat és nova
    - Que encara no hi ha hagut intercanvi d'estudiants
    - Que les assignatures que t'interessen no no s'hagen sol·licitat encara

¿Com em seleccionen?

Reconeixements d'assignatures

Acord Acadèmic

Guia de l'alumnat per a la gestió de l'Acord

ENLLAÇOS D'INTERÈS