2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Juny, 2013
  • Dimarts, 18
  • Logo de la UA en grisa

¿Quins són els drets dels turistes i com es protegeixen per l'ordenament jurídic?

Els Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant “Rafael Altamira” expliquen entre la seua oferta formativa estival amb ¿el Quins són els drets dels turistes i com es protegeixen per l'ordenament jurídic?, coordinat per Nuria Fernández Pérez, professora titular del departament de Dret Mercantil i Processal, membre de l'Institut O. Recerques Turístiques de la Universitat d'Alacant.
    En el curs s'estudia la problemàtica amb la qual es troba el turista respecte dels principals contractes turístics. I s'enfoca des d'un punt de vista eminentment pràctic, a través de la interacció de l'alumnat i del professor o professora. Al fil de l'anàlisi de les possibles incidències que pot patir un turista, baste com a exemple, des de tenir problemes amb la reserva de l'hotel, passant per que patisca algun tipus de robatori de les seues pertinences en l'hotel […]
    Data: Del 10 al 12 de juliol de 2013
    Lloc: Seu universitària de La Nucia

Adjuntem cartell i programa del curs en PDF, així com els enllaços relacionats.

Esperem que siga del seu interès i que, en la mesura del possible, puguen difondre-ho. Per a qualsevol informació addicional, estarem encantats d'atendre'ls en cultura.veu@ua.es i en el telèfon 965 90 95 93.

Pàgina web del curs:

• Dilluns, 3
  • Estació Biològica torretes

FIRETA DE L'HERBERET

L'Estació Biològica- Jardí Botànic de Torretes compleix 10 anys de marxa i per a celebrar aquest esdeveniment, obri les seues portes a totes aquelles persones que desitgen visitar-nos. Durant els dies 15 i 16 de juny podran gaudir de visites guiades contínues i gratuïtes. Es realitzaran diversos actes lúdics i participatius, destinats al fet que el públic en general es divertisca i aprenga amb els secrets de l'Herbero, sens dubte, una de les nostres joies de la tradició medicinal i gastronòmica de les muntanyes d'Alacant.