2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Dilluns, 28
  • Euro

Premi Ángel Olabarría Téllez

Convocatòria dels V Premi Ángel Olabarría Téllez convocat per la Real Acadèmia Sevillana de Legislació i Jurisprudència , sobre estudis jurídics i dirigit a Llicenciats en Dret.

• Dimecres, 2
  • Llibre

2ª Convocatòria EP d'ajudes a la recerca

La convocatòria està dirigida a joves investigadors que desitgen desenvolupar propostes innovadores o inspirades en models comparats de polítiques públiques europees. Aquestes propostes poden ser tant individuals com a col·lectives, i es valorarà la presentació de projectes que compten amb investigadors de més d'un país europeu.

• Projectes de 40-50 pàgines d'extensió màxima
    • Els seleccionats rebran una quantitat d'1.000 euros bruts
    • El document final es publicarà com a monografia amb ISBN en la col·lecció Estudis de Progrés

La presentació de projectes de recerca ha de realitzar-se en un text d'una extensió entre 500 i 1000 paraules que indique el títol tentativo de l'estudi, la finalitat i oportunitat social de la recerca, les qüestions bàsiques que va a tractar i un esbós de les idees i propostes que el projecte pretén articular. Presentació de projectes fins al 14 d'octubre de 2013.

• Rellotge

Seminari Orientació per a Majors de 25 Anys

• Enlace

Noves regles de participació i propietat intel·lectual en H2020

L'entorn canviant del marc de finançament europeu modifica les regles del joc per a participar en les diferents iniciatives. Aquesta jornada pretén avançar als interessats a participar en l'H2020 les noves regles de participació i tractament de la IP en aquest nou marc financer. Es tracta d'una jornada tècnica avançada dirigida a investigadors i gestors de projectes europeus amb experiència prèvia en propostes o projectes concedits en el Programa Marque, de manera que es puguen establir sinergies entre els assistents per a cercar noves formes de col·laboració.

Quan: 11 d'octubre de 2013.

On: Aula Ernest Lluch (1ª planta), Faculteu CC Econòmiques i Empresarials, Universitat d'Alacant.

• xarxes socials

XXXIV NCM ELSA Spain

ELSA la Corunya es complau a convidar-vos al XXXIV National Council Meeting que tindrà lloc en la ciutat herculina del 22 al 25 de novembre de 2012. Les sol·licituds de participació estan obertes fins al divendres 9 de novembre.