2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Dijous, 15
  • Anunci

Festa Universitària solidària el 23 de Maig

El Consell d'Estudiants està organitzant una Festa Universitària que tindrà lloc el 23 de Maig i que per primera vegada serà benèfica ja que dos euros de cada entrada es donarà de manera solidària. El Consell ha decidisc destinar la donació de la Festa a Marc Plana Rubio, al que molts coneixereu per les caixes de recollida de taps que hi ha en diversos llocs de la Universitat d'Alacant (Aulari I, Germà Bernàcer, etc.)

Us adjuntem un video sobre la història de Marc.

Us demanem que si podeís, col·laboreu igual que estem fent nosaltres amb la família de Marc. Cadascun pot donar el que puga i tots junts podem canviar radicalment la seua evolució. Tota la informació de com donar i la història completa de Marc la podeu veure en la seua pàgina web i en la nostra pàgina del Consell:

• Bandera UE

Conferència de l'OAMI sobre la mediació en la PI s'obri el termini d'inscripció.

S'ha obert el termini d'inscripció per a la Conferència sobre la mediació en la PI, la primera conferència d'aquest tipus organitzada per l'OAMI que se celebrarà a Alacant els dies 29 i 30 de maig.

• Euro

Premi Internacional Menéndez Pelayo

El Premi Internacional Menéndez Pelayo va ser creat en 1987, amb el patrocini d'Eulalio Ferrer Rodríguez, afavorit per la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) i la col·laboració de la Fundació Cervantina de Mèxic, posteriorment subrogada en el Col·legi de Mèxic (COLMEX). Establit amb caràcter anual, va ser concebut per a distingir a personalitats destacades en l'àmbit de la creació literària o científica, l'obra escrita de la qual presentara una dimensió humanística capaç d'evocar, en els nostres dies, la figura de Menéndez Pelayo.

• Dimarts, 6
  • Euro

IV Premi Jove Investigador RJUAM

• Dilluns, 5