2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
  • Dilluns, 31
  • Conferència

XXIII Congrés Dret i Salut

Ens complau anunciar-los la celebració del XXIII Congrés Dret i Salut amb el lema %u201CEl Sistema de Salut: novetats i desafiaments%u201D. El Congrés, organitzat per l'Associació de Juristes de la Salut, tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de juny de 2014 a Barcelona.

Les adjuntem l'avanç del Programa Científic perquè puguen consultar el contingut que es tractarà durant el Congrés; així mateix, tota la informació actualitzada es penjarà en la web de l'Associació: http://www.ajs.es/congresos/xxiii-congreso-derecho-y-salud

XVI PREMI FRANCISCO D'ASSÍS SANCHO REBULLIDA

S'informa que s'ha obert el termini de presentació de tesi per al XVI Premi Francisco d'Assís Sancho Rebullida, convocatòria 2013.

Es pot accedir a les bases i a la sol·licitud de participació en http://www.unav.edu/web/facultad-de-derecho/premios, on també estan publicats els noms de tots els premiats.

• Divendres, 28
  • Millores en l'accés a Campus Virtual

El Vicerectorat d'Estudiants, a través del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació - GIPE - i de l'Observatori Universitari d'Inserció laboral està organitzant la XVI edició del fòrum d'ocupació universitària " Marató d'Ocupació i Autoocupació " que se celebrarà en l'hall de l'Aulari II de la nostra Universitat el pròxim 8 d'abril.

Tota la informació sobre el fòrum la poden consultar en el següent enllaç:

• Conferència

Jornada gratuïta dirigida a estudiants i graduats sobre nous nínxols d'ocupació (Cafè GADGET) el divendres 4 d'abril de 2014, a les 9:15h en la Sala Ernest Lluch de la Facultat d'Econòmiques.

Per a més informació: http://fundeun.es/evento/cafe-gadget-nuevos-nichos-de-empleo/

I Premi Rodrigo Uría Meruéndano de Dret de l'Art

La Fundació Professor Uría anuncia la convocatòria del Premi Rodrigo Uría Meruéndano de Dret de l'Art, amb l'objecte de recolzar i incentivar els estudis jurídics innovadors i de qualitat sobre el món de l'art.

El Premi es convoca així mateix per a honrar la memòria del prestigiós advocat i mecenes de l'art, Rodrigo Uría Meruéndano, President del Patronat del Museu del Prado (2004-2007) i primer President de la Fundació Professor Uría.

La quantia del Premi és de 25.000 euros. El termini de presentació dels articles finalitza el 31 d'octubre de 2014.

El Jurado estarà presidit per D. Daniel Proença de Carvalho i estarà compost, a més, per Sra. Encarnación Roca Trías, D. Miguel Satrústegui Gil-Delgado, D. Juan Cadarso Palau i D. Juan I. Cambiaso. Actuarà com a Secretari D. Agustín González García.

Les bases de la convocatòria poden consultar-se en la web de la Fundació: www.fundacionprofesoruria.org

• Dimarts, 18
  • Enlace

Factum Maris

International Multaqa Conference on Mediterranean Crisi: "Factum Maris" que se celebrarà el pròxim 13 de juny, a València, com a jornada de reflexió per al X Aniversari de la Multaqa de les Tres Cultures, al Comitè de les quals d'Honor ha acceptat formar part el rector.

• llm

The Executive LLM at the London School of Economics

We llaure delighted to announce that the London School of Economics and Political Science llaure offering a new Executive LLM Programme designed to bring postgraduate legal education to busy legal professionals whose career plans make it difficult to take a significant period of estafe away from work to pursue full-estafe postgraduate legal studies.

• Dijous, 6

Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana

Comitè Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana sobre la Convocatòria 2013 dels premis %u201CTesis Doctorals%u201D, a aquelles tesis relacionades amb les següents matèries: relacions laborals, cooperació, ocupació, condicions de treball, formació professional, seguretat social, economia, agricultura, pesca, indústria, comerç, turisme i medi ambient.
    El termini finalitza el 30 de maig de 2014.

• Dimarts, 4
  • Logo de la UA en grisa

Científiques en la transferència del coneixement

Taula redona "Científiques en la transferència del coneixement" , que tindrà lloc el pròxim dia 6 de març de 2014.

Mes invormación :http://web.ua.es/es/vr-investi/vicerrectorado-de-investigacion-desarrollo-e-innovacion.html

• Dilluns, 3
  • accessibilitat

CONGRÉS NACIONAL LA CONVENCIÓ INTERNACIONAL SOBRE ELS DRETS DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT, DELS DRETS Als FETS que organitza la Fundació Dret i Discapacitat, previst a Granada, els dies 29 i 30 de maig del present any.

• Enlace

Estudis Superiors en Comunicació No Verbal Científica

La Universitat d'Alacant a través de Fundeun i CnoverbalC, promou únicament 3 places a nivell Nacional del primer i Únic "Estudis Superiors en Comunicació No Verbal Científica". (Sinergología, Microexpresiones i Neurociencia).

Pel seu caràcter exclusiu a Espanya i solament per a enguany 2014 es realitzarà amb un format Intensiu i amb un màxim de 5 Alumnes.

• xarxes socials

IV Trobada Internacional d'Universitats amb Àfrica

IV Trobada Internacional d'Universitats amb Àfrica que se celebrarà entre el 24 i el 26 de març de 2014 a Agadir, el Marroc, organitzat conjuntament per la Universitat Ibn Zohr d'Agadir i la Universitat de Las Palmas de Gran Canària.

Promogut per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), té com a objectiu enfortir les accions entre les universitats espanyoles i africanes, així com propiciar la reflexió sobre noves fórmules de cooperació. El termini d'inscripcions dels investigadors i docents a les Taules de Treball finalitzarà el dia 9 de març de 2014 a les 23:59 CET.

Per a més informació, consultar el següent enllaç: