2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Divendres, 28
  • logo UA

SETENES JORNADES D'OCUPACIÓ ACTIVA

La Jornada estarà centrada a donar a conèixer les eines que Europa posa a la disposició dels joves, els emprenedors i les empreses per al foment de l'empleabilidad, l'emprendedurismo i el creixement empresarial en el període 2014 - 2020. Durant la jornada, que comptarà amb la participació de D. Juan Viesca Marquès, Director General de Projectes i Fons Europeus de la Generalitat Valenciana, s'organitzarà una Taula Redona composta per experts en finançament europeu entorn de tres idees emprenedores del municipi i es lliurarà el Premi del Concurs %u201CEmprendeaventura%u201D. Els participants seran obsequiats amb una versió en paper de la nova Guia de Recursos Europeus per a l'Ocupació i l'Emprendimiento de Sant Vicent del Raspeig.

Dia: 2 de desembre de 2014

Lloc: Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Saló d'Usos múltiples del Centre Social (1º planta).

• Dijous, 27
  • Conferència

Els drets lingüístics dels valencians

El próxim dimarts 2 de desembre als 13.00 h, sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer, tenim programació la conferència "Els drets lingüístics dels valencians", a càrrec d'Alfons Esteve, llicenciat en Dret i tècnic lingüístic de la Universitat de València.

• Dimecres, 26
  • logo UA

El negoci Bankia

La Delegació d'estudiants de la Facultat de Dret vol convidar-te a participar en la conferència "El Negoci Bankia" on abordarem la querella que ha assegut en la banqueta als responsables de Bankia i la seua repercussió en la resta d'ordres jurisdiccionals. És una activitat organitzada per la Delegació d'Estudiants en col·laboració amb ELSA (The European Law Student Association) i Alternativa Universitària.

• Dimarts, 25

MESA EXPERIÈNCIES EGRESSATS DIMECRES 26 A les 17 HORES

En el marc dels actes commemoratius del 35 aniversari de la Universitat d'Alacant i amb l'objecte de reconèixer la labor i trajectòria dels seus egressats i egressades, la UA acull la primera taula d'experiències professionals. Un acte que tindrà lloc dimecres que ve 26 de novembre de 2014, a les 17 hores en el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), i que comptarà amb la participació de Juan Ramón Gil, director del diari Informació; Hilda Pérez, cap de l'Advocacia de l'Estat a Alacant; i Enrique Sentana, economista guanyador del premie Rei Jaime I d'Economia 2014.

• Dilluns, 17
  • Llibre

VI Premi Ángel Olavarría Téllez de "Estudis Jurídics"

VI Premi Ángel Olavarría Téllez de "Estudis Jurídics", convocat per la Real Acadèmia Sevillana de Legislació i Jurisprudència.
    Dirigit a Llicenciats i Doctors en Dret.
    El termini finalitza el 28 de febrer de 2015.

• Dimecres, 12
  • Enlace

I Plant variety right intensive module

The Plant Variety Rights Intensive Module is a two-day seminar focused on the Intellectual Property system of protection of plant varieties, the Community Plant Variety system, the International Union for the Protection of New Varieties of Plants (UPOV), the technical examination conducted at the Spanish Office of Plant Varieties (OEVV) of the Spanish Ministry of Environment and Rural and Marine Affairs, and at the Naktuinbouw Variety Testing Department.

II JORNADA SOBRE DRET DE PATENTS I BIOTECNOLOGIA.17 DE NOVIMEBRE DE 2014

Inscripció : Web:

• xarxes socials

II JORNADA POLICIA DIVERSITAT I DRETS. 15 Novembre 2014

Gaylespol, Diversitat lgtbi i la Universitat d'Alacant han organitzat les II Jornades sobre Policia, Diversitat i Drets i que pretén a través de Conferències i taules redones analitzar els discursos socials i polítics sobre la diversitat sexual i la identitat de gènere, així com aprofundir en les claus per a treballar la gestió de la diversitat en les Forces i Cossos de Seguretat i analitzar els elements, pràctiques i actituds que suposen discriminació per raó d'orientació i/o identitat de gènere.