2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Dimecres, 13
  • Euro

XVIII Premi Estudis Jurídics Universitaris, Manuel Broseta Pont

El Premi d'Estudis Jurídics Universitaris "Manuel Broseta Pont", compta amb el patrocini de la Real Acadèmia Valenciana de Jurisprudència i Legislació, profundament lligada a un dels nostres patrons, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de València.

Triptic amb la informació: ací

• Dilluns, 11
  • Euro

V Premi Jove Investigador

El PREMI JOVE INVESTIGADOR pretén fomentar l'acostament dels estudiants de Grau i de Llicenciatura a les activitats de recerca i a la presentació de ponències en congressos científics. La data límit per a presentar els resums dels treballs, conforme a les bases de la convocatòria, serà el 19 de setembre de 2015 a les 20:00h

Mes informació

• Dimecres, 6
  • Jornada de dret esportiu

Jornada de Dret Esportiu

El Consell d'Estudiants de la Universitat d'Alacant i la Delegació d'Alumnes de la Facultat de Dret, organitza la Jornada de Dret Esportiu el pròxim 8 de maig.

Cartell

Inscripció

• Dilluns, 4
  • precolegiacionrrll

NOVA MODALITAT DE COLEGIACIÓN PER A ESTUDIANTS DE GRAU EN RELACIONS LABORALS I RECURSOS HUMANS

Des del Col·legi Oficial de Graduats Socials s'ha aprovat la figura del Precolegiado. És una figura prèvia a la colegiación per als estudiants dels dos últims cursos del grau de RRLL i RRHH.

És un servei gratuït i poden beneficiar-se de moltes de les activitats que ofereixen des del Col·legi: biblioteca, enviament de circulars amb informació sobre la professió, borsa d'ocupació, convenis amb entitats, formació a preus especials, etc.

• arbre

El dret al sol i a la sostenibilitat climàtica

L'organització d'aquestes jornades ve recolzada pel %u201CDia solar europeu%u201D, iniciativa de la Comissió Europea, per a promocionar les energies renovables. La Universitat d'Alacant, per quarta vegada consecutiva, se sumisca a aquest esdeveniment tan estimulant, a través del Departament d'Estudis Jurídic de l'Estat.

2 crèdit de lliure elecció.

14-15 de maig de 2015

Saló d'Actes Alfredo Orts (Facultat d'Òptica)

• Edifici d'oficines

Repensant el Model d'Ocupació Pública

S'informa a tots els interessats que el pròxim dia 15 de maig de 2015 se celebrarà la Jornada "Repensant el Model d'Ocupació Pública". Als matriculats en la Jornada se'ls reconeixerà 1 crèdit per a Titulacions de Grau i 1 crèdit per a les Titulacions d'Estudis a extingir. Aquest reconeixement se supeditarà a l'assistència del 80% de les conferències.

La preinscripció en la Jornada es podrà realitzar fins al dia 12 de maig i, la matriculació, fins al dia 13 de maig a les 12 hs.

• Enlace

Accés a l'aigua i dret d'ús. Respostes i solucions jurídiques a la sostenibilitat

El pròxim dia 4 de maig de 2015 se celebrarà el Seminari sobre "Accés a l'Aigua i Dret d'Ús. Respostes i solucions jurídiques a la sostenibilitat", podeu consultar la informació, així com descarregar el formulari d'inscripció en els següents enllaços: