2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
  • Divendres, 22
  • bola-mundo

Curs d'immersió en

Amb el propòsit de promoure la mobilitat internacional de joves de tots els països, per a la Facultat de Dret de la Universitat la Gran Colòmbia és un gust poder oferir-li als estudiants de la seua Universitat, la següent invitació:

Una estada acadèmica d'una setmana en la nostra Facultat de Dret del 27 de novembre al 01 de desembre de 2017, en la qual se'ls impartirà un curs d'immersió en "Mecanismes Alternatius de solució de conflictes".

La nostra Universitat els ofereix a màxim de quatre estudiants que facen part del seu claustre:

• Allotjament, acomodació doble o triple en hotel
    • Manutenció i Material del curs
    • Certificació expedida per la Universitat

Estaria a càrrec dels estudiants que desitgen venir: els tiquets aeris, segur mèdic i tràmits de visat, conforme a la política que tinguen establida per a plans de Mobilitat internacional.

• Dijous, 21
  • titule expert discriminacion

TÍTOL D'EXPERT EN DISCRIMINACIÓ, RACISME I XENOFÒBIA

OBERT EL TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ

(del 15 de setembre al 30 de novembre)

La Facultat de Dret de la UA ha organitzat un nou Títol d'Expert semipresencial per a promoure l'especialització en relació amb un fenomen criminal de màxima actualitat: la discriminació, el racisme i la xenofòbia. Es pretén aconseguir una formació integral, tant en els aspectes d'índole teòrica, com pel que fa als protocols i plans d'actuació. En aquest sentit, totes les assignatures s'imparteixen des d'un enfocament teòric-pràctic amb la finalitat que l'estudiant reba una formació completa que li prepare per a actuar davant situacions de discriminació, racisme i xenofòbia, a partir d'un coneixement adequat de les múltiples facetes que presenta aquest fenomen. El Títol compta amb la participació de professorat de diverses àrees de coneixement de la Universitat d'Alacant, així com de professionals vinculats a les Forces i Cossos de Seguretat especialitzats en la gestió de la discriminació, el racisme i la xenofòbia en l'àmbit policial.

• Titule expert violència

TÍTOL D'EXPERT EN PREVENCIÓ I INTERVENCIÓ EN VIOLÉNCIA DE GÈNERE

OBERT EL TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ

(del 15 de setembre al 30 de novembre)

La Facultat de Dret de la UA ha organitzat un nou Títol d'Expert semipresencial per a promoure l'especialització en relació amb un fenomen criminal de màxima actualitat: la violència de gènere. Es pretén aconseguir una formació integral, tant en els aspectes d'índole teòrica, com pel que fa als protocols i plans d'actuació. En aquest sentit, totes les assignatures s'imparteixen des d'un enfocament teòric-pràctic amb la finalitat que l'estudiant reba una formació completa que li prepare per a actuar davant situacions de violència de gènere, a partir d'un coneixement adequat de les múltiples facetes que presenta aquest fenomen. El Títol compta amb la participació de professorat de diverses àrees de coneixement de la Universitat d'Alacant, així com de professionals vinculats a les Forces i Cossos de Seguretat especialitzats en la gestió de la violència de gènere en l'àmbit policial.

• Dimecres, 13
  • humrev

REUNIÓ TRASNACIONAL DE PROFESSORS EUROPEUS EN LA FACULTAT DE DRET

En el marc del programa ERASMUS + i dins del projecte HUMREV de la Comissió Europea %u201CEls drets humans en una comunitat de valors%u201D tindrà lloc divendres que ve 15 de setembre la II Reunió Trasnacional celebrada en la UA. La Directora del Secretariat de Projecció Internacional i Cooperació, Reyes González, rebrà als professors que formen part del projecte. Entre els seus membres es troben professors d'ensenyament Secundari d'Espanya, Itàlia, Alemanya, Finlàndia i Polònia, així com professors de la UA.