notícies d'interès

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

22/09/2017
Curs d'immersió en

Amb el propòsit de promoure la mobilitat internacional de joves de tots els països, per a la Facultat de Dret de la Universitat la Gran Colòmbia és un gust poder oferir-li als estudiants de la seua Universitat, la següent invitació:

Una estada acadèmica d'una setmana en la nostra Facultat de Dret del 27 de novembre al 01 de desembre de 2017, en la qual se'ls impartirà un curs d'immersió en "Mecanismes Alternatius de solució de conflictes".

La nostra Universitat els ofereix a màxim de quatre estudiants que facen part del seu claustre:

• Allotjament, acomodació doble o triple en hotel
  • Manutenció i Material del curs
  • Certificació expedida per la Universitat

Estaria a càrrec dels estudiants que desitgen venir: els tiquets aeris, segur mèdic i tràmits de visat, conforme a la política que tinguen establida per a plans de Mobilitat internacional.

21/09/2017
TÍTOL D'EXPERT EN DISCRIMINACIÓ, RACISME I XENOFÒBIA

OBERT EL TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ

(del 15 de setembre al 30 de novembre)

La Facultat de Dret de la UA ha organitzat un nou Títol d'Expert semipresencial per a promoure l'especialització en relació amb un fenomen criminal de màxima actualitat: la discriminació, el racisme i la xenofòbia. Es pretén aconseguir una formació integral, tant en els aspectes d'índole teòrica, com pel que fa als protocols i plans d'actuació. En aquest sentit, totes les assignatures s'imparteixen des d'un enfocament teòric-pràctic amb la finalitat que l'estudiant reba una formació completa que li prepare per a actuar davant situacions de discriminació, racisme i xenofòbia, a partir d'un coneixement adequat de les múltiples facetes que presenta aquest fenomen. El Títol compta amb la participació de professorat de diverses àrees de coneixement de la Universitat d'Alacant, així com de professionals vinculats a les Forces i Cossos de Seguretat especialitzats en la gestió de la discriminació, el racisme i la xenofòbia en l'àmbit policial.

21/09/2017
TÍTOL D'EXPERT EN PREVENCIÓ I INTERVENCIÓ EN VIOLÉNCIA DE GÈNERE

OBERT EL TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ

(del 15 de setembre al 30 de novembre)

La Facultat de Dret de la UA ha organitzat un nou Títol d'Expert semipresencial per a promoure l'especialització en relació amb un fenomen criminal de màxima actualitat: la violència de gènere. Es pretén aconseguir una formació integral, tant en els aspectes d'índole teòrica, com pel que fa als protocols i plans d'actuació. En aquest sentit, totes les assignatures s'imparteixen des d'un enfocament teòric-pràctic amb la finalitat que l'estudiant reba una formació completa que li prepare per a actuar davant situacions de violència de gènere, a partir d'un coneixement adequat de les múltiples facetes que presenta aquest fenomen. El Títol compta amb la participació de professorat de diverses àrees de coneixement de la Universitat d'Alacant, així com de professionals vinculats a les Forces i Cossos de Seguretat especialitzats en la gestió de la violència de gènere en l'àmbit policial.

14/09/2016

Amb motiu de la publicació en el BOE del 8 de setembre de 2016, de les convocatòries dels processos selectius per a accedir als Cossos d'Estadístics Superiors de l'Estat i de Diplomats en Estadística de l'Estat, l'Institut Nacional d'Estadística (INE) va a realitzar unes sessions informatives sobre les mateixes.

Amb aquestes sessions, es pretén donar a conèixer el procés de les oposicions, i informar de les qüestions rellevants per a abordar les oposicions.

Les sessions tindran lloc el dia 19 de setembre en la seu de l'INE, Passeig de la Castellana, 183, entrada pel carrer Estébanez Calderón, 2. Madrid.

L'horari del seminari per al Cos Superior de l'Estat és de 9:00 a 11:30 hores i l'horari per al seminari per al Cos de Diplomats de l'Estat és de 12:00 a 14:30 hores.

També es troba disponible aquesta informació en la pàgina web de l'INE: www.ine.es

11/04/2016
Jornada Talent en Creixement

Organitza: Confederació d'Empresaris i Executius d'Espanya

Lloc: Saló d'actes de l'Aulari II.

Dia i hora: el 21 d'abril durant tot un matí.

Més informació:

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464