notícies d'interès

NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

15/10/2018
La Càtedra Germà Bernàcer col·labora en les II Jornades Sobre Aspectes Jurídics, Legals i Econòmics de la Propietat Industrial.

El dimarts 16 d'octubre s'inicien les jornades %u201CAspectes Jurídics, Legals i Econòmics de la Propietat Industrial i les Noves Tecnologies%u201D organitzades per l'Il·lustre Col·legi d'Advocats d'Elx (icae) i en col·laboració amb la Càtedra Germà Bernàcer (https://web.ua.es/es/secretaria-gral/catedras-institucionales.html), entre uns altres. La Càtedra encara disposa de beques per a facilitar l'assistència als estudiants de Dret que desitgen assistir i ho sol·liciten enviant un correu a la directora de la Càtedra, Enar Ruiz Conde (eruiz@ua.es). Es lliurarà un certificat d'assistència en finalitzar les jornades.

Fullet

11/10/2018
JORNADA LA CANYADA REAL UA

La Jornada té com a objecte difondre la %u201Cvia pecuària UA%u201D en el Campus de Sant Vicent del Raspeig, i les virtuts de la trashumancia (ambientals, econòmiques i socials), mitjançant el pas d'un ramat, com l'any passat. A més, enguany s'ha vinculat la Jornada a la Declaració de les Nacions Unides sobre els drets dels camperols i d'altres persones que treballen en les zones rurals, donada la seua connexió i interès, i així mateix la seua previsible aprovació en breu, desembre de 2018, en l'Assemblea General de Nacions Unides de Nova York. De tot açò es parlarà a la vesprada, en les dues taules redones, en el Saló de Graus %u201CRector Ramón Martín Mateo%u201D, Facultat de Dret. Pots veure <a

04/10/2018
SEMINARI "ELS TERRITORIS RURALS INTEL·LIGENTS COM A ELEMENT DE TRANSPARÈNCIA DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I D'INTEGRACIÓ SOCIAL"

Analitzar les implicacions del model Smart en l'espai rural, i la seua incidència en l'àmbit de les activitats econòmiques i els serveis públics. En aquest seminari s'abordarà la problemàtica del territori rural a partir de les línies estratègiques establides per l'Administració de l'Estat.

Dates i lloc de celebració:

19 d'octubre de 2018 en el Salon de Graus: Rector Ramón Martín Mateo. Facultat de Dret

26/09/2018
La Càtedra Germà Bernàcer ja té logotip

Finalitzat al juliol el concurs per al disseny del logotip que d'ara endavant identificarà i distingirà la Càtedra Germà Bernàcer (https://web.ua.es/es/secretaria-gral/catedras-institucionales.html), el jurat del concurs, sota la presidència de la secretària general de la UA, Esther Algarra, ha decidit, per unanimitat, lliurar el premi al treball que sota el títol %u201Cel cervell del món%u201D ha presentat Andrea Pérez Azorín, estudiant del Grau en Relacions Públiques i Publicitat.