Resolució Adjudicació provisional segon termini 2013-14

RESOLUCIÓ DE 23 D'OCTUBRE DE 2013 DE LA FACULTAT DE DRET, PER la qual ES PUBLICA L'ASSIGNACIÓ DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA DEL CURS ACADÈMIC 2013-14.

ES RESOL:

PRIMER
.- Publicar l'assignació provisional de les pràctiques en empreses. Els alumnes poden consultar el resultat provisional de la seua sol·licitud a través de Campus Virtual, en l'opció pràctiques en empreses. Una vegada dins de l'aplicació, l'empresa assignada provisionalment apareixerà com %u201Cacceptada%u201D. Si no figura cap empresa com %u201Cacceptada%u201D significa que l'alumne no ha obtingut plaça en l'assignació provisional.

SEGUNDO.- S'estableix un termini de reclamacions de 5 dies hàbils, explicats a partir de l'endemà d'aquesta resolució i que finalitzarà el pròxim 30 d'octubre inclusivament. Aquestes reclamacions hauran de presentar-se per escrit en l'Oficina de Pràctiques de la Facultat de Dret.

TERCER.- L'alumnat que tinga plaça assignada només podrà renunciar a la mateixa en aquest termini de reclamacions. Una vegada es publique la llista definitiva, no s'admetran renúncies. La no assistència de l'alumnat a la pràctica assignada comportarà la impossibilitat de sol·licitar pràctiques en empreses per al pròxim curs 2013-14.

CAMBRA.- Els alumnes que tinguen assignada provisionalment una plaça amb un requisit d'idioma de nivell intermedi o alt, hauran de presentar en l'Oficina de pràctiques, durant el termini de reclamacions, la documentació que ho justifique. En cas contrari no se li adjudicarà aquesta plaça en l'assignació definitiva.

Alacant, 23 d'octubre de 2013.

Millán Requena Casanova

Vicedegà de Pràctiques Externes i Mobilitat