resolució adjudicació provisional muga

RESOLUCIÓ DE 9 DE FEBRER DE 2016 DE LA FACULTAT DE DRET, PER la qual ES PUBLICA LA LLISTA PROVISIONAL D'ASSIGNACIÓ DE PRÀCTIQUES EXTERNES DEL MÀSTER EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL CURS ACADÈMIC 2015-16.

ES RESOL:

PRIMER.- Publicar l'assignació provisional de les pràctiques externes. Els alumnes poden consultar el resultat provisional de la seua sol·licitud a través de Campus Virtual, en l'opció pràctiques en empreses. Una vegada dins de l'aplicació, l'empresa assignada provisionalment apareixerà com "acceptada".

SEGUNDO.- S'estableix un termini de reclamacions, explicats a partir de l'endemà d'aquesta resolució i que finalitzarà el pròxim 12 de febrer inclusivament. Aquestes reclamacions hauran de presentar-se per escrit en l'Oficina de Pràctiques de la Facultat de Dret.

Alacant, 9 de febrer de 2016.

Soledad Ruiz de la Cuesta Fernández

Vicedegana de Postgrau i Pràctiques Externes