resolució adjudicació provisional 2 convocatòria

RESOLUCIÓ DE 31 DE GENER DE 2018 DE LA FACULTAT DE DRET, PER LA QUAL ES PUBLICA LA LLISTA PROVISIONAL D'ASSIGNACIÓ DE LA SEGONA CONVOCATÒRIA DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA DEL CURS ACADÈMIC 2017-18.

ES RESOL:

PRIMER.- Publicar l'assignació provisional de les pràctiques en empreses. Els alumnes poden consultar l'assignació a través d'UA Cloud > Pràctiques en empresa > Gestiones > Sol·licituds i Ofertes > Accedir.

SEGON.- S'estableix un termini de reclamacions de 5 dies hàbils, explicats a partir de l'endemà d'aquesta resolució i que finalitzarà el pròxim 7 de febrer inclusivament. Aquestes reclamacions hauran de presentar-se a través del formulari web disponible en la nostra pàgina:

TERCER.- L'alumnat que tinga plaça assignada només podrà renunciar a la mateixa en aquest termini de reclamacions. Una vegada es publique la llista definitiva, no s'admetran renúncies. La no assistència de l'alumnat a la pràctica assignada comportarà la impossibilitat de sol·licitar pràctiques en empreses per al pròxim curs 2017-18.

QUART.- Els alumnes que tinguen assignada provisionalment una plaça amb un requisit d'idioma de nivell intermedi o alt, hauran de presentar en l'Oficina de pràctiques, durant el termini de reclamacions, la documentació que ho justifique. En cas contrari no se li adjudicarà aquesta plaça en l'assignació definitiva.

Alacant, 31 de gener de 2018.

Jorge Moya Ballester
Vicedegà de Pràctiques Externes i Mobilitat