publicació oferta provisional places 2018-19

Publicació provisional de l'oferta de les places de pràctiques en empreses / institucions dels estudis de grau de la Facultat de Dret per al curs acadèmic 2018-2019.

Aquesta publicació no és definitiva i es podrà actualitzar en funció de les sol·licituds de places de pràctiques que les empreses i institucions puguen enviar fins al 20 de juliol. Si alguna empresa o institució estiguera interessada a sol·licitar places de pràctiques podrà fer-ho segons el procediment establit en la nostra pàgina web:

Aquest llistat s'actualitzarà abans de l'inici de la matrícula, el 31 de juliol.

No obstant açò, l'alumnat podrà consultar l'oferta definitiva en l'aplicació d'UACloud per a sol·licitar pràctiques en empresa durant el període de matrícula.

%u2666 Instruccions de matrícula de pràctiques en empresa per al curs 2018-19

OFERTA DE PLACES:

Per a poder consultar les places que s'ofereixen per a cada titulació, en el següent fitxer cal punxar en la pestanya inferior corresponent a la titulació que es desitge cercar.

Oferta provisional

Pràctiques en Empresa