publicació oferta definitiva segona convocatòria

Publicació de l'oferta definitiva de la segona convocatòria de les places de pràctiques en empreses / institucions dels estudis de la Facultat de Dret per al curs acadèmic 2019-2020.

L'alumnat podrà consultar l'oferta en l'aplicació de Campus Virtual per a sol·licitar pràctiques en empresa durant el segon període de matrícula (del 22 al 24 de gener, tots dos inclosos).

OFERTA DE PLACES:

Per a poder consultar les places que s'ofereixen per a cada titulació, en el següent fitxer cal punxar en la pestanya inferior corresponent a la titulació que es desitge cercar.

Oferta definitiva segona convocatòria

IMPORTANT: L' alumnat del grau en GAP podrà aportar pràctiques en Ajuntaments i Diputació. Per a això haurà de seguir les instruccions que s'indiquen en el següent enllaç: https://derecho.ua.es/va/practicas/informacio-general-per-a-l-alumnat-de-practiques-en-empreses-i-institucions.html

Pràctiques en Empresa