resolució adjudicació definitiva

RESOLUCIÓ DE 23 D'OCTUBRE DE 2019 D'ASSIGNACIÓ DEFINITIVA DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA DEL CURS ACADÈMIC 2019-20

ES RESOL:

PRIMER
.- L'assignació definitiva de les pràctiques en empreses. Els alumnes i les alumnes poden consultar l'assignació definitiva des de dues vies:

UACloud >> Targeta PRÀCTIQUES EN EMPRESA >> Menú GESTIONES >> Justificant d'admissió,

UACloud >> Targeta PRÀCTIQUES EN EMPRESA >> Menú LES MEUES PRÀCTIQUES.

Si no apareix cap dada significa que l'alumne no ha obtingut plaça.

SEGUNDO
.- Els alumnes i les alumnes amb assignació definitiva de pràctiques han de posar-se en contacte amb el tutor de pràctiques per a concretar el període i horari de les pràctiques, amb un mínim de 15 dies d'antelació a l'inici de les pràctiques de cada període. Per a açò poden consultar el nom i telèfon del tutor de l'empresa en el justificant d'adjudicació. A més, haurà de comunicar a l'oficina de pràctiques l'horari i període de pràctiques, per a la signatura de l'annex al conveni. Aquesta comunicació la podrà realitzar emplenant un formulari web de pràctiques, disponible en la pàgina web: https://cvnet.cpd.ua.es/cuestionariosnet/preguntas.aspx?idcuestionario=4619&idioma=és

TERCER.-
Als sis dies després d'haver comunicat les dades de pràctiques, l'alumnat ha d'accedir a UACloud > I-administració i iniciar la signatura electrònica de l'acord. Quan estiga validat per totes les parts (estudiant en primer lloc; tutor o tutora d'empresa en segon lloc; i tutor o tutora de la UA en tercer lloc), l'alumne podrà iniciar les pràctiques.

CAMBRA.- IMPORTANT.
L'alumnat no podrà iniciar les pràctiques si no està degudament validada la signatura electrònica per les tres parts.

Les pràctiques realitzades fora del període de signatura de l'annex al conveni no seran computades per a reconèixer els crèdits corresponents.

CINQUÈ. En el següent enllaç es pot consultar la guia per a la signatura de l'acord de pràctiques externes al que s'ha d'accedir per a iniciar la signatura electrònica: Guia

SISÈ.- Els alumnes o alumnes que, havent obtingut plaça en aquesta assignació definitiva, renuncien a aquesta plaça, i vulguen tornar a sol·licitar pràctiques en el segon període de matrícula, els serà adjudicada només si, una vegada realitzada l'assignació de pràctiques de la resta d'alumnat, hagueren quedat places vacants.

SETÈ.- Si un alumne o alumna no ha obtingut plaça en l'assignació definitiva, pot sol·licitar incloure en la seua matrícula les mateixes assignatures i crèdits per als quals va sol·licitar realitzar les pràctiques. Per a açò, podrà presentar una sol·licitud per escrit en l'Oficina de Pràctiques, abans del segon període de matrícula.

Alacant, 23 d'octubre de 2019.

Jorge Moya Ballester

Vicedegà de Pràctiques externes i Mobilitat.

Pràctiques en Empresa